Gå til innhold

Hvilken krem på Body Shop?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, er mange her som bruker bodybutter tydeligvis. Jeg har prøvd mange av dem og har likt alle, men det var visstnok en som var ekstra bra? Er det cocoa butter for ekstra tørr hud? Og hva med den kremen som heter Body Focus -Stretch mark improver? Funker denne, eller er det bortkasta penger? (Vet at strekkmerker ofte er genetisk etc. men skalder jo ikke å holde huden mest mulig myk og fleksibel..:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Si i butikken hva du skal ha den til, så vet de det nok. Jeg kjøpte en body butter coco nut der og det var ikke den hun anbefalte for strekkmerker, men det var den jeg syntes lukta best, så da tok jeg den.. Jeg har ikke fått noen merker enda og fikk ikke med forrigemann heller så jeg krysser fingrene!

Skrevet

Mamma Mio har fine produkter, lukter deilig og koster ikke skjorta. De er testet og funnet sikker å bruke for gravide, noe som er vesentlig synes jeg. Tummy rub heter den olje jeg bruker, den finnes også som krem.

Skrevet

Jobber på Body Shop.. COcoa butter er den med mest essensielle fettsyrer.. Men alle body butterene inneholder noe cocoa butter.. Stretch mark kremen i Body Focus serien er mest reparerende, og den fungerer virkelig, den egner seg ikke til å forebygge gjennom svangerskapet :-) Det som også er veldig fint er at Body Shop kommer med egen serie til barn til høsten :-) Dvs at våre små da kan kose seg med veldæreprodukter som er trygge for dem :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...