lilly01 Skrevet 7. mai 2008 #1 Skrevet 7. mai 2008 Ska gå i ca 10 dager på sprøyter denne gangen. Det er litt mer en de andre 2 ggr. Satte første sprøyten idag. Ska ha uttag i uke 21 om allt går som det ska. Er det någon mer som nermer sig?
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 7. mai 2008 #2 Skrevet 7. mai 2008 Hei vennen... så spennende at du er i gang, da må jeg følge med!! hehe Jeg har vært å satt nåler i dag og skal gjøre det frem til uttak og innsetting i uke 27 det er jo første gang jeg gjør det har kun hatt ved innsetting på mine 3 forsøk i danmark.. men ikke på siste. så nå blir det spennende.. Får håpe og krysse det jeg har for at det er vår tur nå!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Du ligger jo noen uker foran meg hihi... masse lykke til snuppa..
lilly01 Skrevet 7. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. mai 2008 Takk du, Ja, han hade litt svårt att se hur det såg ut, der var før lite mat og før mye kaffe så jag fikk litt streng besked om att dra in på kaffen. Så han satte mig på litt extra sprøyting denne gangen. Akupunktur har jag bare gjort en gang vid insettning, jag tror lite på det ner det bare er den ena gangen, men behandling øver tid tror jag ger mer resultat. Denne gangen tror jag blir mitt siste førsøk så jag hoppas att det blir noen på frys. På lørdag ska vi hente hund så nu blir det full fart med tissing og uppfostran en stund framøver. Ska bli skønt att ha noe annat att tenke på under rugingen. Tiden går fort og snart er du ruger du med så får vi hoppas på tjocka magar i vinter. Kram
♣ Christiane ♣ Skrevet 8. mai 2008 #4 Skrevet 8. mai 2008 Hei Lilly01 Jeg begynner på sprøyter i dag. Mitt første forsøk med kort regime, regner med ca 10 dager jeg også, da det er det jeg har hatt på de 2 forrige forsøkene, og antall dager på sprøyter er visst ikke så forskjellig selv om man slipper sprayen sies det. Blir uttak i uke 21 på meg også. Kaffen droppes fra i dag, har også en stygg tendens til å helle i meg alt for mye til vanlig, men slutter når jeg begynner på medisiner på hvert forsøk. Dette er mitt tredje og siste forsøk hos Aleris( + eventuelle fryseforsøk), hvis vi ikke lykkes nå så har riksen akkurat godkjent søknaden vår om 3 offentlige forsøk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå