Gå til innhold

Begynne med t-shorte allerede?! :O

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, det er virkelig varmt om dagene.. Bor på østlandet, holder på og svette ihjel selv! Han har til nå hatt på seg body, bukse og sokker ute.. Men idag har det virkelig vært enda varmere! Kan jeg ta på han tshorte allerede? Virker så tidlig.. Men er jo så varmt.. Han er 13mndr.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ikke tatt på t- skjorte. Alt for tidelig

Skrevet

Kortermet body, bukse, sokker og solhatt :-). Sokkene dro han av seg ved første anledning. Hadde med en genser i alle tilfelle, og så hadde jeg ett helseteppe i vogna. Og varmere teppe under vogna hvis han hadde hatt behov.

Så følger vi jo med... Jeg synes personlig det er verre å være for varm enn å fryse litt.

Skrevet

Ja... er det tidlig... men idag er det ordentlig sommer her.. Tror nok det blir en t skjorte imorra..

Skrevet

Har på vesla som regel det samme som jeg har på meg- hvis vi ser borti fra regnvær/vintervær og leking i snøen-da er ho litt mer polstra enn meg:) Men i dag har vi hatt på t-skjorte,bukse,sokker og sko. Skulle egentlig a på sandaler utenpå sokkene,men de var for små gitt:) Tok med ei jakke sånn i tilfelle.

Bedre litt kald enn for varm. Ho var hos bestemor si fra mandag til tirsdag og ho kler på alt for mye- vesla hadde varmeutslett nedover heile ryggen....

Skrevet

Vi begynte med t shorte i går da hadde vi 27 grader i hagen.

Og helt vindstille selv solte jeg meg i bare toppen.

Skrevet

Hvorfor er det for tidlig å gå med t-skjorte ?

Her i Oslo er det så varmt så lillegutt går med t-skjorte og shorts utpå dagen. Tar på han det jeg selv tar på meg. Synes det ser dumt ut når mor kommer tuslende i shorts/skjørt og t-skjorte mens ungen har på seg bukse, genser, lue og jakke liksom.

Skrevet

Man må jo se på temperaturen når man kler ungene, ikke kalenderen. Småtten vår har gått i t-skjorte på dagen i ei ukes tid nå og han er ikke kald i det hele tatt :)

Skrevet

I går så gikk gutten min naken han...var jo så varmt ute atte...

Han satt på plenen og lekte med noe sånt vann greier som han fikk til busdagen....

I dag har han på shorts og t-shorte, det er 25 grader i skyggen og vindstille...

har han på for mye klær og blir for varm så blir han bare grinete....

Skrevet

Ja, hvorfor er det for tidlig (en som skrev det).

Er utrolig varmt på dagtid i oslo nå om dagen. Når det er 20 grader i skyggen (varmere enn det var i hele fjor sommer) så nøler jeg ikke med å ha på kortermet. Lillegutt løp rundt på verandaen i bare kortermet body + sokker i ettermiddag og han var allikevel varm.

Ikke tenk på årstid - se på temperaturen. Også er jo alle barn forskjellige, men regner med at du vet nå om barnet ditt er "kaldt" eller "varmt av seg"..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...