Anne-B. Skrevet 7. mai 2008 #1 Skrevet 7. mai 2008 Jeg skal ha en prøveperiode på 2 uker, begynte i dag. Har ikke merka så mye til dem som med dagslinsene mine. Noen her som kun bruker det?
~Milly~ Skrevet 7. mai 2008 #2 Skrevet 7. mai 2008 Jeg har brukt det i 3 mnd nå.. Superfornøyd!! Merker ingen forskjell i forhold til dagslinser som jeg brukte før, men slipper å styre med å ta dem av og på. jeg SER når jeg våkner om morgenen! hehe =)
Anne-B. Skrevet 7. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. mai 2008 Jeg er spent på hvordan det er å våkne med dem.. om jeg sovner med de andre linsene mine, er synet tåkete og jeg har puss i øya. Men regner med at det ikke er det samme med disse.
Gjest Rebel & frøken ledning Skrevet 7. mai 2008 #4 Skrevet 7. mai 2008 Jeg lurer på om jeg skal prøve også! Hadde vært godt å slippe av og på-styret. Hva koster det? koster 300 for meg i mnd for dagslinser, så hvis det er billigere hadde det jo vært supert!
Anne-B. Skrevet 7. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 7. mai 2008 Koster 409 her. Men syns det er verdt det. Betaler 329 nå, med dagslinser.
`Prinsesse Vilikke` Skrevet 7. mai 2008 #6 Skrevet 7. mai 2008 Jeg har brukt disse helt siden de kom på markedet. Har brukt linser i over 15 år og disse er de beste jeg har prøvd. De fungerer kjempe bra for meg, Jeg har veldig dårlig syn 6,5 i linsestyrke og derfor er det godt å kunne bruke de hele tiden. Ser bare skygger uten. Du kommer nok til å ha litt trøbbel når du våkner i morgen. De blir litt tørre i løpet av natten, men det går seg til.
Gjest Rebel & frøken ledning Skrevet 7. mai 2008 #7 Skrevet 7. mai 2008 Det var jo ikke så gale pris da...Jeg bruker brilleland da, får i posten... ser de leverer, men står ikke pris.
`Prinsesse Vilikke` Skrevet 7. mai 2008 #8 Skrevet 7. mai 2008 Optikeren min fortalte at disse slipper inn 8 x så mye oxygen som daglinser. Natt og daglinsene blir derfor ikke like tørre. Jeg merker ikke at jeg bruker de lenger. De kan bestilles på nett Ca 1000 kr for 6 mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå