Gå til innhold

Er det noen her som har prøvd natt- og daglinser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal ha en prøveperiode på 2 uker, begynte i dag. Har ikke merka så mye til dem som med dagslinsene mine. Noen her som kun bruker det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har brukt det i 3 mnd nå.. Superfornøyd!! Merker ingen forskjell i forhold til dagslinser som jeg brukte før, men slipper å styre med å ta dem av og på. jeg SER når jeg våkner om morgenen! hehe =)

Skrevet

Jeg er spent på hvordan det er å våkne med dem.. om jeg sovner med de andre linsene mine, er synet tåkete og jeg har puss i øya. Men regner med at det ikke er det samme med disse. :)

Gjest Rebel & frøken ledning
Skrevet

Jeg lurer på om jeg skal prøve også!

Hadde vært godt å slippe av og på-styret.

Hva koster det?

koster 300 for meg i mnd for dagslinser, så hvis det er billigere hadde det jo vært supert!

Skrevet

Koster 409 her. Men syns det er verdt det. Betaler 329 nå, med dagslinser.

Skrevet

Jeg har brukt disse helt siden de kom på markedet. Har brukt linser i over 15 år og disse er de beste jeg har prøvd. De fungerer kjempe bra for meg, Jeg har veldig dårlig syn 6,5 i linsestyrke og derfor er det godt å kunne bruke de hele tiden. Ser bare skygger uten. Du kommer nok til å ha litt trøbbel når du våkner i morgen. De blir litt tørre i løpet av natten, men det går seg til.

Gjest Rebel & frøken ledning
Skrevet

Det var jo ikke så gale pris da...Jeg bruker brilleland da, får i posten... ser de leverer, men står ikke pris.

Skrevet

Optikeren min fortalte at disse slipper inn 8 x så mye oxygen som daglinser. Natt og daglinsene blir derfor ikke like tørre. Jeg merker ikke at jeg bruker de lenger. De kan bestilles på nett Ca 1000 kr for 6 mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...