Anonym bruker Skrevet 7. mai 2008 #1 Skrevet 7. mai 2008 Nye sesongen nå har begynt så knall bra!!! Helt frelsk, skulle ønske jeg kunne sett alle på en gang!! Åååh...! Flere enn meg som er Tree Hill`ere?
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2008 #2 Skrevet 7. mai 2008 Jeg og. Laster det ned jeg da, så har de helt nyeste, men tvn ligger ikke langt etter.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2008 #3 Skrevet 7. mai 2008 Jeg elsker Lucas...holdt på å daue i dag når han hadde gitt Peyton sin forlovelsesring til Lindsay!!! DUST!!!
Jente2011 Skrevet 7. mai 2008 #4 Skrevet 7. mai 2008 besta programme ever, grine å ler, å dauge av å sjå lucas å nathan.. deilige manna;)
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2008 #5 Skrevet 8. mai 2008 Nå har jeg lasta ned alle som er komt ut, sotte å hulka og sutra i et par timer nå! Er så sinnsykt bra serie! Nesten bedre denne sesongen enn de andre syns jeg;) Nå kommer ikke neste ut i USA før den 14 mai.. Så nå får jeg bare sett en episode i uka:( Jaa, Lucas er deilig!!!;) I alle fall nå, når han er så fantastisk snedden på håret;) mmmm, SnOp;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå