Anonym bruker Skrevet 7. mai 2008 #1 Skrevet 7. mai 2008 Var et innlegg på skravle idag som kalte mange her inne moralkjerringer.. Haha, det er bare forbokstaven.. Har vært her endel nå og bemerket meg at det kan bli rene lynsjestemningen her inne innimellom.. Her blir en dømt nord og ned om en ikke puser tennene riktig, får i barna nok frukt og grønnsaker, blir sint på ungene, lar dem se tv, har barnet fremovervendt, ikke er nok ute, gir barna sukker eller (gud forby!!) en stk pommes frites.. Det hauser seg slik opp at det er rett før en anbefaler å kontakte barnevernet.. Og det at alle tror det er en menneskerett å legge seg opp i andres barneoppdragelse.. Hahahahaha... Gir beskjed til vilt fremmede om de gjør noe med barna som de ikke synes noe om eller ikke liker.. Leste en gang om en som tirret stygt på en familie som gav barnet en pommes frites.. Ojojoj..... Og så er det mye som jeg har bemerket her inne.. Mange uten utdannelse, alenemødre, i voldelige forhold, psykisk ustabile, ingen jobb, idiot av en mann, barnevern i bildet, pengelens, trygdemisbrukere, skattesnytere osv osv osv.... MEN å fortelle andre at de er dårlige mødre/mennesker DET er det mange som er god på!!!!!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2008 #2 Skrevet 7. mai 2008 har du hatt en tøff dag? kan virke slik isje alle e her for å dømma folk....
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2008 #3 Skrevet 7. mai 2008 Noen har truffet spikeren din, skjønner jeg?
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2008 #4 Skrevet 7. mai 2008 Lurer litt på hvor disse folka er i "virkeligheten", for jeg kjenner ingen som er som dib'kjerringer. Heldigvis. En håndfull er ok, men ellers er det helt utrolig hvor mange tullete ting som blir synset og skrevet her inne. Jeg hadde virkelig ikke taklet å ha slike venninner.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2008 #5 Skrevet 7. mai 2008 *fløyt* *fløøøøøøøøøøøøøyt* Nå kommer pigede rettskrivingspolitiet her! Du kan for søren meg ikke skrive "isje"! Eller den overdrevne dialektbruken som du holder på med. Slitsomt å lese, selv for meg som jeg tror er fra samme by som deg!
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2008 #6 Skrevet 7. mai 2008 HI her.. Å,nei, ingen spiker truffet her... Jeg er heldigvis tilnærmet perfekt.. I dib-standard i hvert fall!! :-)
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2008 #7 Skrevet 7. mai 2008 Nei, det er du ikke .Du tør ikke å stå for hva du mener. Sikker på at du sleiker de lynsjerne i rævva når du er på skravle.. Fy for skam.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2008 #8 Skrevet 7. mai 2008 Fy for skam???? Hahahahaha.... Ja, jeg er anonym.. Helt bevisst det.. Men det er du og...Fy for en skam!!!!! Er din spiker truffet kanskje?? :-) Og jeg sleiker ingen i hverken ræva eller andre steder om du nå vil vite det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå