MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 7. mai 2008 #1 Skrevet 7. mai 2008 Legen min har litt problemer med å finne ut hvordan Mia ligger.... Forrige uke var hun egentlig sikker på at hun låg med hodet ned, men idag ble hun usikker igjen.... hun fann hjertelyden oppe på høyre side istedenfor nede på høyre side der hun mente den skulle være vist hun hadde hode nedover... Så det blir spennende å se hva de sier imorgen.... Klarer ikke finne det ut når hun sparker/beveger seg heller.... Men må eg føde normalt vist det viser seg at hun ligger feil? Noen som vet det? Og snur de babyen når eg har morkaka framme?
nomiha, lykkelig 3-barnsmor:) Skrevet 7. mai 2008 #2 Skrevet 7. mai 2008 Hvis hun ligger i sete er det ditt ønske som avgjør om du føder eller tar keisersnitt. Tror ikke de pleier å snu med foranliggende morkake, men er ikke sikker på det. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå