Gå til innhold

Jeg kler rett og slett ikke solbriller jeg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men skulle jo gjerne hatt et par likevel. Alle blir liksom så altfor store på meg. Ser helt latterlig ut. Hva gjør man da???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må vel bare finne deg i å styre unna de brillene alle går med nå, og heller gå til en brillebutikk og be om hjelp til å finne et brillepar som kler deg. Få gjerne noen til å ta et bilde av deg etterpå - er først på bildene man egentlig klarer å se hvordan brillene er på, synes jeg. Men hvis du likevel vil bruke briller som er moderne, men ikke kler deg, så trøst deg med at de fleste ikke kler de brillene likevel, så du vil bare gli inn i mengden. Bare se deg rundt - de fleste ser i grunnen ikke så bra ut med samme slags briller :)

Skrevet

Da er vi to! Misunner folk som kanskje ser kjipe t.o.m ut i utgangspunktet og med en gang de får på seg solbriller så ser de råkul ut.

Jeg har ennå ikke funnet "mine" briller :( Men kjøpte meg noen Vercase briller som butikkdama synst satt perfekt. Men det gjør de ikke. Sånn at det er sagt.

Kanskje du skal gå for en u-sving modell i stede for de firkantede . De kan bli veldig stativ-aktige.

Eller solkontaktlinser eller caps ;)

Skrevet

Akkurat samme problemet. Men fant noen på savoy tilslutt:)

Skrevet

Jeg kler ikke briller i det hele tatt faktisk. Skulle egentlig hatt lesebriller til vanlig. Fortalte optikeren at jeg ikke kledde briller. Tull, sa han. Han mente alle kan finne et par som passer. Vel, jeg prøvde alle han hadde, og etter en veeeldig lang stund var han faktisk enig med meg. Så det ble aldri lesebriller på meg gitt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...