Mor&barn Skrevet 7. mai 2008 #26 Skrevet 7. mai 2008 harry jenter som ikke kan bleike håret upraktisk sentrum norbyen lille berlin og grillen ved siden av nordbyen.
Gjest Skrevet 7. mai 2008 #28 Skrevet 7. mai 2008 Har ikke vært i Larvik, men tenker på sommer og Farris når jeg hører navnet.
*sola ღ Skrevet 7. mai 2008 #30 Skrevet 7. mai 2008 Fredtun..(jaja, litt utenfor) Farris Sol, sommer, strand rett utenfor stuedøra Solstikk Fram stadion Nordbyen og mye, mye mer..
mammaen til Luca Skrevet 7. mai 2008 #31 Skrevet 7. mai 2008 hehe, JOBB!!! Og akkurat nå er det gamlebåten min som traffikerer farvannet frem og tilbake til Hirtshals. Åååå, savner alle vennene mine, jeg. Og savner faktisk noen av stamkundene også!
Jenny-penny Skrevet 7. mai 2008 #32 Skrevet 7. mai 2008 Mannen min er fra Larvik Brygga Mille Marie De 2 nydelige nevøene mine Guttegjengen til mannen Bøkeskogen Veldre Like rar dilaekt som min østfold dialekt
WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 7. mai 2008 #33 Skrevet 7. mai 2008 jeg er fra larvik, så jeg forbinder den med masse! familie mille marie farris "BilÆr, båtÆr osv LHK håndballklubb Bøkeskogen Thorheyerdahl OPPOVER bakker! Peter WESSEL Mye mer, men kan vel ikke skrive opp alt
mamma-til-4 Skrevet 7. mai 2008 #35 Skrevet 7. mai 2008 Hovland Ridestall (Dammen) Nordbyen Bøkeskogen Party Karaoke Veronika Richard ....... og farris så klart:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå