Gå til innhold

Noen som har tatt abort,og


Anbefalte innlegg

Skrevet

angra seg veldig??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tok abort for over 6 år siden. Jeg har aldri angret. Jeg var heeelt sikker på forhånd da, om at det var det eneste riktige. Men jeg har tenkt mange "hva hvis ting hadde vært sånn og sånn?" - "hva hadde skjedd om jeg hadde fullført svangerskapet?" Jeg har alltid kommet fram til at den beslutningen var best, og at jeg er fornøyd med det livet jeg har.

Skrevet

Jeg tok abort for 4 år siden, aldri angra. Dette var den beste beslutningen og ta da. Var 100% sikker da jeg gjorde det, og det står jeg fast ved enda. Gjorde noe som var helt riktig.

Skrevet

Er så redd jeg er gravid nå,ønsker egentlig ikke flere..Men vet ikke om jeg klarer og ta det bort heller...

Må få tatt en test,men er sååå redd...

Skrevet

tok abort for 9 år siden,angra da-sleit litt med det en stund.Men nå,etter å ha fått barn og blitt eldre ser jeg at det var det riktige for meg å gjøre da-jeg var ikke voksen nok/klar for å ha barn den gang.

Men det er jeg nå:D

Skrevet

Så lenge du ikke er 100% sikker på om du vil ta abort, kommer du nok til å angre.

Skrevet

Tok abort for 2 år siden, har angrety på det siden, og det blir ikke bedre med tiden heller.Tar meg ofte i å sitte å grine og det føles fortsatt som om det nettopp skjedde. Vet jeg skulle ha lyttet bedre til meg selv.........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...