solfrøken-♂♂♂ Skrevet 7. mai 2008 #1 Skrevet 7. mai 2008 Og det er virkelig en jobb jeg VIL ha. Det er kun 10 min hjemmefra, den er 100% fast og gir meg mulighet til å fullføre utdannelsen min!!!! Er bare så letta, for et intervju er ihvertfall et skritt i riktig retning, selv om det er langt igjen..... og jeg trenger virkelig en fast jobb nå....
meg & to små vampyrer Skrevet 7. mai 2008 #2 Skrevet 7. mai 2008 Så spennende! Hva slags jobb er det? Lykke til:)
Holly❄️ Skrevet 7. mai 2008 #3 Skrevet 7. mai 2008 Lykke til!! Jeg skal ble innkalt til det 2. intervjuet, så er kjempespent.. skal dit i neste uke også, så da får vi satse på det beste begge to;)
Monajenten Skrevet 7. mai 2008 #4 Skrevet 7. mai 2008 Åhhh så spennende!! Misunnelig! Jeg har også søkt på drømmejobben som ligger i gangavstand og er på dagtid/heltid. Har såååå lyst på den at jeg holder på å dø:-O Venter spent på telefon jeg da, og håper jeg får en. Ringte i går og viste interesse, og de skulle gå igjennom søknadene neste uke. *krysse fingrene* Masse lykke til på intervju, håper det går bra og at du får jobben:-)
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 7. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 7. mai 2008 Er "bare" bhg assistent/ tilleggs assistent, men målet er å bli fagarbeider... (er halveis allerede) Ta pilla di sjæl og Monajenten: Lykke til dere også, håper dere får jobbene dere håper på begge to.
Monajenten Skrevet 7. mai 2008 #6 Skrevet 7. mai 2008 Tusen takk for det. Det håper søren meg jeg også:-O ;-)
Holly❄️ Skrevet 7. mai 2008 #7 Skrevet 7. mai 2008 Tusen takk for det:) Blir en spennende til for oss alle 3 da, siden vi venter så spent... Gi oss en oppdatering da:)
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 7. mai 2008 Forfatter #8 Skrevet 7. mai 2008 He he, ja... det må dere også gjøre..... =)) Så veldig spennende....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå