*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 7. mai 2008 #1 Skrevet 7. mai 2008 Huff... stakkars lille jenta vår på 4,5 er skikkelig plaget om dagen av bjørkepollen:-( Hun får zyrtec, nesespray og øyedråper. allikevel så renner øyene og er knallrøde hele tiden, nesa er pottetett og hun snufser i ett sett stakkar. I dag ringte dem meg fra bhg, og hun var skikkelig hoven i øynene og måtte gå inn. Det er no skikkelig dritt. Tenk å være 4,5 år og elske å være ute i finværet, så blir alt ødelagt av den helsikes pollen dritten:-(
Mamma til gutt06+jente mai-10 Skrevet 7. mai 2008 #2 Skrevet 7. mai 2008 Nei...men det gjør jeg!!! Blir gaal her jeg sitter! Helt forferdelig hvert år... Så jeg håper for guds skyld ikke lillegutt får det. Det er iallefall ikke morsomt når de er så små stakkars:(
Gjest Skrevet 7. mai 2008 #3 Skrevet 7. mai 2008 jeg hadde ett innlegg om det i går, ta en skje aloe vera juice hver dag hele året. jeg har vært allergisk i mange år, men ikke i år. merka litt i påska bare. ikke brukt medisiner etter det. (er ikke sikker på om barn kan ta det. gravide kan ikke. har ikke hatt det "problemet" selv enda)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå