Gå til innhold

Ultralyd i morgentidlig!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så spent så spent :D

 

I natt fikk jeg nesten ikke sove, så tør ikke tenke på hvordan denne natta skal bli..

 

Hva gjør man egentlig der? At man ser babyen og det vet jeg.. Men kan de se om noe er galt? Sjekker de fingre og tær? leppespalte? Slike ting?

 

Er SÅ spent.. Har jentefølelse, men kanskje det er like mye på grunn av at det er det jeg ønsker meg ;) Selv om det blir like morro med en liten gutt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De får ikke sett kromosonfeil. men de sjekker neseben, hjerte, hjerne, lengde, fingre og tær ja.. hm..... ser etter om alt ser bra ut :) og det gjør det helt sikkert :)

 

Masse lykke til.. ultralyd er alltid like rørende og fint :)

Skrevet

jeg glemte å nevne andre viktige organer som vi har i kroppen også :) men de sjekker det også :)

Skrevet

vi var på ultralyd i dag tidlig og det var virkelig verdt å gå å glede seg så mye som jeg har gjort!!

helt fantastisk og vanskelig å beskrive! :oD

lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...