Gå til innhold

Noen som har hatt skurring i øret da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har blitt henvist til spesialist, fastlegen finner ingenting. Har hatt det noen år, men blir verre og verre. Kan ikke høre barnegråt heller lenge om gangen, da føles det som om det skal sprekke inni øret. Veldig upraktisk med en liten baby hjemme, og ubehagelig.

Mamma nevnte noe om en som hadde hatt noe sånt, noe som lå løst inni øret et sted visstnok, og hun måtte operere inn en diamant-lignende ting. Jeg har angst for å operere, så jeg håper det ikke er det.

Noen som vet om noen som har hatt noe lignende, eller har hatt det selv? Gjør ikke vondt eller noe, bare en irriterende skurring når jeg snakker høyt selv eller hører høye lyder, bare i det ene øret...

Please si at jeg slipper å operere....!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har samme problemet som deg. Jeg tåler ikke høye lyder, og lydene blir slik som en høytaler er sprengt... Jeg fikk legen min til å sjekke øret, men han så ingenting... så har ikke kommet lengre med det problemet.

Skrevet

Ja, akkurat sånn er det, akkurat som en radio som skurrer liksom:(

Føler jeg hadde hatt mer tålmodighet med skriking hvis jeg hadde hørt normalt. Rart legene ikke gjør noe mer da, men nå har jo jeg heldigvis fått henvisning etterhvert. Men skulle likt å være litt forberedt på hva som venter...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...