Des-10 Skrevet 7. mai 2008 #1 Skrevet 7. mai 2008 Noen som vet om det finnes et sted man kan ta 3d ultralyd i skien eller porsgrunn?
AnnaLena Skrevet 7. mai 2008 #2 Skrevet 7. mai 2008 Det finnes i allefall i Tønsberg. Kvinnedoktor hos Meg og Magen er utrolig flink. Han er spesialutdannet innen ultralyd for gravide, er fødsels lege. Han er kjempekoselig, tar seg god tid og gir en flott Cd med film og bilder av babyen med musikk og bildespill. Det er et flott minne for livet og vel verdt pengene. Du får også en medisinsk sjekk med på kjøpet. Har vært der selv og anbefaler han på det sterkeste. I bitikken hvor han holder til er det masse fint mamma tøy hvor jordmødre jobber, det er vel verdt turen bare der;)
Des-10 Skrevet 7. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. mai 2008 Oj, så flott det høres ut:) Tusen takk for bra tips!!!!
AnnaLena Skrevet 7. mai 2008 #4 Skrevet 7. mai 2008 Bare hyggelig;) Du kan sjekke hjemmesidene deres www.megogmagen.no. Der finner du alt om konseptet og priser ol.
Matitt ,Mini, og Ny Mage:) Skrevet 7. mai 2008 #5 Skrevet 7. mai 2008 Heisann! Ja jeg går til 3D UL i Porsgrunn! Det er i St. Olavs sykehuset, vis-a-vis den katolske kirken. Legen som jeg går til der er kjempeflink, og vi har fått bilder og film av den lille jenta vår
Matitt ,Mini, og Ny Mage:) Skrevet 7. mai 2008 #6 Skrevet 7. mai 2008 PS: Jeg fikk henvisning av fastlegen min, og det er da GRATIS med 3D UL der på St-Olavs!
Gutt08<3spire13* Skrevet 8. mai 2008 #7 Skrevet 8. mai 2008 Dr Knut Heldaas på pp-senteret i porsgrunn har 3D skal dit på vanlig ul i slutten av mnd, og bestille time til 3D der.. Hørt mye positivt om han,han er visst veldig nøye og går igjennom alle detaljer..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå