Lillemy29 Skrevet 7. mai 2008 #1 Skrevet 7. mai 2008 men negativ billigtest (stav) idag tidlig. Kandet være varmen som gir disse symptomene? Eller kan man få slike tegn på graviditet før testen viser positiv? Tør ikke håpe, men dette med brystvortene er jo veldig merkbart da. så det idag, så det må ha kommet ganske så plutselig....
ElleMelleMini Skrevet 7. mai 2008 #2 Skrevet 7. mai 2008 vet du hva...sånn har jeg det også akkurat nå. Veldig merkelig....men jeg tør ikke teste meg ennå. Masse lykke til.........
hope<3<3 Skrevet 7. mai 2008 #4 Skrevet 7. mai 2008 Har noe av det samme,sinnsykt ømme brystvorter + hvit utflod..skjønner ingenting jeg...er det forsinket EL ?eller er det bare kroppen min som spiller et puss med meg?hm........ 7 dager til en graviditetstest kan være positiv står det på BV sine sider...hvordan liger dere ann der?
Lillemy29 Skrevet 7. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 7. mai 2008 ja, jeg vet sannelig ikke. Trodde jeg hadde el rundt 26 april men tok cb el tester som var negative flere dager før og etter den datoen. Gav opp el denne perioden. men så 1 mai hadde jeg ganske tydelig det jeg har lest at beskriver el slim. Derfor heiv vi oss rundt igjen i loppekassa. Så jeg kan ha hatt el feks rundt fredag/lørdag i helgen som var. men kan også ha hatt det tidligere. Det er derfor jeg venter på pms symptomene mine, da pleier det å være 2 uker til mensen kommer. Det serut som man bare får vente å se denne gangen også.... Har det ikke klaffet så får jeg heller glede meg over at det vår og vi er invitert tii så mye hyggelige selskaperosv fremover. Er jo godt å kunne kose seg med litt hvitvin og en marlboro light nå på vårparten også:-)Ikke at det veier opp for å bli gravid, men det er da noe.... Lykke til!
hope<3<3 Skrevet 7. mai 2008 #6 Skrevet 7. mai 2008 hihi.jeg skal vekk i helgen..det blir nok en dag med festing..får se om jeg enda har "symptomer" =P hvis ikke så tar jeg meg noen øl i hvertfall;)
Lillemy29 Skrevet 7. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 7. mai 2008 ja, det holder jeg med deg i. Kos deg:-)
prinsesse09lillebrøster10 Skrevet 7. mai 2008 #8 Skrevet 7. mai 2008 Det er jo faktisk mange ting som kan gi større og øme brystvorter, men... De sier jo at fra uke 3 (allså en uke før IKM) er det et vanlig tegn! Kan det stemme med tiden? Jeg selv har en underlig følelse, men ingen typiske tegn. Det er fryktelig lenge til 17. mai!!!!! Lykke til! Tjomi
Lillemy29 Skrevet 7. mai 2008 Forfatter #9 Skrevet 7. mai 2008 ja, det kan igrunn stemme med tiden, men er litt usikker på når jeg evt har hatt el.Brystvortene/selve brystene er ikke ømme. Så det er derfor jeg stusser litt. Normalt skulle jg hatt pms symptomene mine nå. Og da har jeg først og fremst svært ømme bryster. Nå merker jeg ingenting sånt. men ser at brystvorten har forstørret seg. Tanken har slått meg at det kan være jeg rett og slett ikke har hatt el denne måneden, derav heller ingen pms symptomer... Vi får se....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå