Gå til innhold

Jeg nærmest "sloss" med min 5 mnd gamle datter!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun har nå begynt å snu seg på magen, og hver eneste ganghun blir lagt ned så snur hun seg. Hun hater og ligge på magen og begynner derfor å gråte! Når hun da skal legge seg for natten så snur hun seg i sengen, og begynner å gråte. Prøver å bygge opp med puter og lignende slik at hun ikke snur seg, men hun vrir seg rundt. Igår måtte jeg snu henne i tre timer.. Skal jeg la være og snu henne tilbake på ryggen? jeg kan da ikke bare la henne ligge på magen og gråte? vanskelig det her..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville prøvt babysafe!

Det er en slags pose som du "kler på" babyen, så fester du posen til senga med noen bånd under madrassen. Babyen ligger romslig i posen og klarer fint bevege seg fra side til side, men ikke snu seg helt rundt. Noen er hysteriske og kaller det å binde ungen fast til senga, men det er absolutt ikke så dramatisk! :o)

Vi brukte det til storebror en stund. Fungerte kjempefint! Han var også slik som din. Snudde seg rundt og ble frustrert fordi han ikke klarte å snu seg tilbake.

De selger babysafer i butikker de har barneutstyr. Du kan få både med og uten fôr.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...