4blir5 Skrevet 7. mai 2008 #1 Skrevet 7. mai 2008 Lillegutt har lagt seg fast fra kl 19 siden han var 3 mnd, han er nå 6mnd og griner hver gang vi legger ham for kvelden. Virker ikke som det er noe som plager han, bortsett fra at han sliter med å finne søvnen. Vi pleier å synge de vanlige 4 god natt sangene, kysse han på pannen si god natt og gå ut, så venter vi noen min før vi går inn ighen. Synger da en sang, klapper han litt på hodet, snur dyna og går ut igjen. også fortsetter det sånn alt fra 20-40 min. Noen som har lignende erfaringer? Tips???
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2008 #3 Skrevet 7. mai 2008 ja, høres helt likt ut som her! noen ganger sovner han med en gang, andre ganger tar det opptil 20 min.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2008 #4 Skrevet 7. mai 2008 Jepp, sånn er det hos oss også. Sønnen min er ni måneder. Det er pappa'n som legger ham (noe vi er blitt rådet til). Han blir inne hos ham til han har sovnet, noe vi også er rådet til:-) Synes det er vondt at det skal være sånn at han alltid må gråte, men tenker som så at det som er viktigst for ham er at det er noen hos ham når han gråter. Det er jo det som fester seg i hukommelsen hans. Satser på at det bedrer seg etterhvert:-) Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2008 #5 Skrevet 7. mai 2008 Mi tulla sliter med få rapt nok etter mme og skriker når det er tilfelle...stakkars må jo være fryktlig ubehagelig ikke komme opp når det er det! kan jo også være tenner...
4blir5 Skrevet 7. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 7. mai 2008 tror ikke det er tenner. Han begynner å grine når han blir lagt i senga, og hvis vi sitter inne med han til han sovner tror jeg vi bare gjør oss selv en bjørnetjeneste.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2008 #7 Skrevet 7. mai 2008 Sånn har det vært her de siste dagene også. Vesla er litt over 6mnd. Og jeg var obs på at hun skulle ammes i stua, så inn i senga med godnattsang og stryking og kyss på panna ++ ..pleide å ta ca 5-10min før hun da sovnet. Men de siste dagene har hun gråti, og i det jeg løfter henne opp (tenker hun må rape etc.) så slutter hun..og setter igang det spetakkelet når jeg legger henne ned igjen. Når jeg da har lagt henne til puppen blir det stilt og hun sovner jo ved puppen..Men jeg prøver å la det være. For vil ikke at hun skal ha den (U)vanen! Er ikke lett, de har nok alle sine perioder...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå