Gjest Rebel & frøken ledning Skrevet 7. mai 2008 #1 Skrevet 7. mai 2008 Snakket med min far for et par minutter siden, og han spurte om sambo hadde ringt ham. Nei, sa jeg, han har ikke ringt deg... Det syntes han var merkelig, for 10 minutter tidligere hadde han fått en telefon fra sambo sitt nummer, en mann som bare sa "Hallo, hallo..." et par minutter etter at han hadde fått den samtalen ringte jeg ham, og fikk bare masse rare, skumle lyder. Ringte en gang til, og det var da han fortalte om den samtalen han hadde mottatt... På det tidspunktet han fikk telefon fra sambos nummer lå mobilen i stuen, mens vi begge to var på badet og badet Anniken. Ingen andre i huset. Jeg ringte Netcom for å høre om det kunne være at noen hadde klart å bryte seg inn på vår linje, men det hadde hun aldri hørt noe om. Det hadde jo uansett vært rart om denne personen som hadde brutt seg inn skulle ringt til pappa av alle folk... Noen som har en naturlig forklaring på dette?
Gjest Skrevet 7. mai 2008 #2 Skrevet 7. mai 2008 Må vel være en slags komblingsfeil, eller eventuelt en feil på din samboers telefon som gjør at den ringer av seg selv. Spøkelser tror ikke jeg på i alle fall ;-)
Gjest Rebel & frøken ledning Skrevet 7. mai 2008 #3 Skrevet 7. mai 2008 Ja det er jeg også tenker, koblingsfeil. Syns det var grusomt skummelt da, hehe... Overskriften var vel mest for å få folk til å lese...=P Men syns allikevel det er merkelig at en koblingsfeil skal få noen til å ringte til pappa fra sambos telefon, sambo har kontaktene lagret i telefonminnet og ikke simkortet...
EierIkkeFantasi Skrevet 7. mai 2008 #4 Skrevet 7. mai 2008 hmm sprøtt,tror på spøkelser jeg(vi har en her) rart hva de får til med energier,kanskje noen som ville prøve tlf.haha huff nei jeg vet ikke
Gjest Rebel & frøken ledning Skrevet 7. mai 2008 #5 Skrevet 7. mai 2008 Haha ja kanskje det... skjønner ikke helt hvorfor et eventuellt spøkelse skulle ringe min far da men... Vardøg da kanskje? hehe=)
Galskapens overhode Skrevet 7. mai 2008 #6 Skrevet 7. mai 2008 skjedde meg en gang også.. Tlf ringte og nr til venninna mi stod p skjermen.. Jeg svarer og det er en mann som står i den andre enden.. Han legger på, jeg ringer venninna mi. Hun hadde ringt meg men kommet til et helt annet kvinnemenneske som opprinnelig ringte til mannen jeg fikk kontakt med
Gjest Rebel & frøken ledning Skrevet 7. mai 2008 #7 Skrevet 7. mai 2008 Hm, kanskje noe sånt som har skjedd her, utenom at vi ikke ringte noen, da... så telefonen har nok ringt av seg selv SAMTIDIG som linjen har blitt koblet inn på en annens telefon. Hva er sjansen for det??? den må være usannsynlig liten!
Galskapens overhode Skrevet 7. mai 2008 #8 Skrevet 7. mai 2008 Har vært et par tilfeller der jeg har tatt av hustelefonen og har hørt 2 personer sitte å snakke sammen, uten å slå noe nummer eller trykke på andre knapper.. Jeg hørte dem godt, de hørte ikek meg Telefonlinjene er ikke hel tgode..
Gjest Rebel & frøken ledning Skrevet 7. mai 2008 #9 Skrevet 7. mai 2008 Huff nei de er ikke det... Jeg får legge det bak meg over overtale meg selv om at det har en naturlig grunn. Blir jeg for nyskjerrig sa hun Netcom-dama at jeg kunne ringe teknisk avdeling før klokka 3 i morgen=)
Thunderstruck Skrevet 7. mai 2008 #10 Skrevet 7. mai 2008 Har du sjekka anropsloggen da?Det står jo der..Dette var snedige greier..
Gjest Rebel & frøken ledning Skrevet 7. mai 2008 #11 Skrevet 7. mai 2008 Ingen anrop i anropsloggen før da vi virkelig ringte ham...
Thunderstruck Skrevet 7. mai 2008 #12 Skrevet 7. mai 2008 Må være en koblingsfeil da..Mamma opplevde det samme hun også.At mobilen ringte til en på lista tidlig en morgen.Så det kan vel skje..Men det er snåle saker..
celodi Skrevet 7. mai 2008 #13 Skrevet 7. mai 2008 skummelt!!! Huff,liker ikke sånn jeg heller... Et par ganger før,når noen ringte til sambo,og han ikke tok den på 3 ring,så kom det en litt høyere summetone,og kom fram til en mann.. KJempe rart!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå