Gå til innhold

kan jeg teste i dag???

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag er det 31 dager siden første dag av siste mens....jeg har ikke stabil syklus ennå...men har ligget mellom 30-35 dager....tror jeg.

Vil jeg kunne få noe resultat da? Og når på døgnet er det best å teste seg??

Takk for svar;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo så klart teste. Er denne syklusen på 30-32 dager er det vel stor sjanse for å få et klart svar, men så klart dersom du har lengre syklus blir jo svaret mer usikkert. Noen tester jo først positivt noen dager etter IKM også, så om du kun har en test, ville jeg ventet litt.

Men dersom du tester nå og får negativt, betyr jo ikke det 100% sikkert at du ikke er gravid heller...ikke helt lett dette her!

Jeg er håpløs og tester flere dager før ikm. Sist testet jeg positivt 3-4 dager før:))

Lykke til i alle fall!

Skrevet

Ja jeg er utrolig utålmodig jeg også....helt håpløs!!

Men jeg har vært så oppblåst og rar i magen de siste dagene...og føler selv at brystene mine har vært ømme....men mulig det bare er noe jeg innbiller meg bare fordi jeg vil så gjerne ha et positivt svar....

Men innerst inne tror jeg ikke det.....men håper jo selvsagt.

Hilsen frøken "positiv" ;o)

Skrevet

At du er oppblåst og rar er i alle fall et positivt tegn i det minste da! :)) Vet at i "loggen" min fra første gang jeg ble gravid skrev jeg noen dager før ikm at jeg var "rar i magen, oppblåst, trommemage"!

Skal krysse fingrene for deg jeg!:)) Si i fra om du tester da!

Skrevet

oi...jeg tør ikke få opp forhåpningene!! Blir så skuffa hvis jeg må prøve igjen om litt....Jeg føler meg mest "oppblåst" i livmora-området.....håper det er et tegn.

Men men......Jeg skal skrive et innlegg her så fort jeg har testet. tror jeg venter en dag eller 2 til.....Har en sånn billigtest...men er ikke verre enn å kjøpe en CB test til helga.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...