emmi mi Skrevet 7. mai 2008 #1 Skrevet 7. mai 2008 jenta mi på 1 år er så varm, er varmt på soverommet selv med vinduet åpent, legger henne bare i bleien men i løpet av natten blir det kaldt og hun våkner om jeg brer dyna rundt henne. Noen tips?
Gjest Skrevet 7. mai 2008 #2 Skrevet 7. mai 2008 Begge to har pysjamasbukse og t-skjorte. De er 3,5 år og 16 mnd.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 7. mai 2008 #3 Skrevet 7. mai 2008 Vanligvis pysj, men i natt var det så varmt på rommet (sola står på hele dagen og kvelden) at hun endte i bleia, og det var helt ok, selv i morges. Mellomtingen (som det sannsynligvis blir i natt) er kortermet body. Underkroppen holder seg vanligvis under dyna etter vi voksne legger oss (jeg brer over henne før jeg legger meg), så da har hun noe på skuldrene om det plutselig skulle bli litt kaldere. På sommerstid blir det bare bleie...
Gjest Rebel & frøken ledning Skrevet 7. mai 2008 #4 Skrevet 7. mai 2008 Body. Ellers koker hun over...=P
Alba44 Skrevet 7. mai 2008 #5 Skrevet 7. mai 2008 Bomullspysj, babysafe-pose + dyne. Dyna sparker han som oftest av seg.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 7. mai 2008 #6 Skrevet 7. mai 2008 lillebror har en kortarmet body og ligger for det meste oppå dyna. Storebror har bare bleie og ligger alltid under dyna. Det er veldig varmt der oppe, vinduet er oppe døgnet rundt og de har oi tillegg ei vifte på der, som står på det laveste. De deler rom også, så de er to om å lage varme.
Gjest Skrevet 7. mai 2008 #7 Skrevet 7. mai 2008 Guttungen får sol på rommet sitt fra ettermiddag til det går ned, så da blir alltid rommet hans så varmt. Så nå som det er så varmt, så har han bare på seg shorts og singlet.
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 7. mai 2008 #10 Skrevet 7. mai 2008 Body med babysafe-dyne å kanskje ett pledd over der igjen.. Han er snart 8 mnd.
Monajenten Skrevet 7. mai 2008 #11 Skrevet 7. mai 2008 Datteren min på 4 år sover som oftest bare i truse. Hun er så varm av seg, og tar av seg pysjamasen etter to minutter likevel. Sønnen min på 16 mnd sover for øyeblikket i pysjamasgenser, bleie og sokker. Han har hatt litt feber i dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå