Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jenta mi på 1 år er så varm, er varmt på soverommet selv med vinduet åpent, legger henne bare i bleien men i løpet av natten blir det kaldt og hun våkner om jeg brer dyna rundt henne.

Noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Begge to har pysjamasbukse og t-skjorte.

De er 3,5 år og 16 mnd.

Skrevet

Vanligvis pysj, men i natt var det så varmt på rommet (sola står på hele dagen og kvelden) at hun endte i bleia, og det var helt ok, selv i morges.

Mellomtingen (som det sannsynligvis blir i natt) er kortermet body. Underkroppen holder seg vanligvis under dyna etter vi voksne legger oss (jeg brer over henne før jeg legger meg), så da har hun noe på skuldrene om det plutselig skulle bli litt kaldere.

På sommerstid blir det bare bleie...

Gjest Rebel & frøken ledning
Skrevet

Body. Ellers koker hun over...=P

Skrevet

Bomullspysj, babysafe-pose + dyne.

Dyna sparker han som oftest av seg.

Skrevet

lillebror har en kortarmet body og ligger for det meste oppå dyna.

Storebror har bare bleie og ligger alltid under dyna.

Det er veldig varmt der oppe, vinduet er oppe døgnet rundt og de har oi tillegg ei vifte på der, som står på det laveste.

De deler rom også, så de er to om å lage varme.

Skrevet

Guttungen får sol på rommet sitt fra ettermiddag til det går ned, så da blir alltid rommet hans så varmt. Så nå som det er så varmt, så har han bare på seg shorts og singlet.

Skrevet

bare pysj

Skrevet

Har pysj. Ligger aldri under dynen.

Skrevet

Body med babysafe-dyne å kanskje ett pledd over der igjen.. Han er snart 8 mnd.

Skrevet

Datteren min på 4 år sover som oftest bare i truse. Hun er så varm av seg, og tar av seg pysjamasen etter to minutter likevel.

Sønnen min på 16 mnd sover for øyeblikket i pysjamasgenser, bleie og sokker. Han har hatt litt feber i dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...