1mor3barn&1000ideer Skrevet 7. mai 2008 #1 Skrevet 7. mai 2008 Det flaueste jeg har gjort er nok den gangen jeg var fri og frank, og ble med en type hjem etter en fuktig kveld paa byen. Vi maatte sove i stuen pga typen hadde besok av noen kamerater utenbys fra. Neste morgen ble vi vekket av kameratene som hilste hoflig der de gikk forbi etter aa ha spist frokost. Og da jeg endelig vaaknet og forsto at jeg maatte se aa komme meg i klaerne og forte meg ut derfra, saa ser jeg at underbuksene mine ligger midt paa gulvet med STORE bremsespor!!!!!! FLAUT!
Gjest Skrevet 7. mai 2008 #2 Skrevet 7. mai 2008 Jeg slår den... Da jeg var 17/18år var jeg i lag med en som hadde mc, som bodde hjemme i helgene...så vi var der da. Han hadde sykkelen stående på soverommet på vinteren...vel...vi var i det "eksperimentelle hjørnet" en ettermiddag..trodde det var noen timer til resten av gjengen kom hjem så vi hygga oss da...jeg betta fast til mc`n med ledning....og der kommer svigermor dundrene inn på rommet ja....mitt livs desidert mest pinlige øyeblikk...hehehehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå