Gå til innhold

Ang Rockeringene alle snakker om her inne...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt mine i tre dager. Er blå på sidene av magen og det gjør vondt når jeg rocker... Flere?? Er det vanlig i starten eller gjør jeg noe feil?? Synes liksom jeg har fått skikkelig dreisen på den ogaå:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da tror jeg at du har startet for hardt! Det står utenpå pakkningen min at man kun skal "rocke" i 2-3 min hver dag de første ukene...ellers kan man bli skikkelig støl og ja blå:)

Skrevet

Tror det er vanlig. Har hatt min i en ukes tid og er gul og blå selv... Har ikke fullt så vondt lenger, da...

Veldig gøy, ikke sant?

Skrevet

hvor får man kjøpt sånn? funker det da? skulle vært godt og fått bort lutt av vomma;)

Skrevet

Jeg fikk min idag, kommer til å merke det bra ja. Noen som ser at den funker?? Går man ned kilo, eller strammer man opp eller hva?

Skrevet

kjøper den henne da?

Skrevet

Jeg kjøpte min på www.rockeringer.no. Kostet 660 kroner. Er nok billigere å kjøpe fra USA, men har ikke nettadressen, men mange her inne har den,.

Skrevet

Man får den for halvparten av prisen dersom man kjøper den fra USA; nettadresse www.sports-hoop.com, fikk min i løpet av 1.5 uke.

Skrevet

Dytter litt...lurer veldig på om noen har merket forskjell på mage og rumpe. Funker dette!!???

Skrevet

fungerer ikke vanlige rockeringer??

Skrevet

Den her er mye tyngre, og er polstret. Tyngden gjør at det funker bedre enn vanlige rokkeringer.

Skrevet

Hvor lang tid tar det før den kommer fra USA? Har best for 2 uker siden.. Kanskje jeg har gjort noe feil..?

Skrevet

tok ca 2 uker før den kom til meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...