Anonym bruker Skrevet 7. mai 2008 #1 Skrevet 7. mai 2008 Har hatt mine i tre dager. Er blå på sidene av magen og det gjør vondt når jeg rocker... Flere?? Er det vanlig i starten eller gjør jeg noe feil?? Synes liksom jeg har fått skikkelig dreisen på den ogaå
litenjente-litengutt Skrevet 7. mai 2008 #2 Skrevet 7. mai 2008 Da tror jeg at du har startet for hardt! Det står utenpå pakkningen min at man kun skal "rocke" i 2-3 min hver dag de første ukene...ellers kan man bli skikkelig støl og ja blå
betty74 Skrevet 7. mai 2008 #3 Skrevet 7. mai 2008 Tror det er vanlig. Har hatt min i en ukes tid og er gul og blå selv... Har ikke fullt så vondt lenger, da... Veldig gøy, ikke sant?
bomper`n Skrevet 7. mai 2008 #4 Skrevet 7. mai 2008 hvor får man kjøpt sånn? funker det da? skulle vært godt og fått bort lutt av vomma;)
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2008 #5 Skrevet 7. mai 2008 Jeg fikk min idag, kommer til å merke det bra ja. Noen som ser at den funker?? Går man ned kilo, eller strammer man opp eller hva?
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2008 #7 Skrevet 7. mai 2008 Jeg kjøpte min på www.rockeringer.no. Kostet 660 kroner. Er nok billigere å kjøpe fra USA, men har ikke nettadressen, men mange her inne har den,.
Pellepan07 Skrevet 7. mai 2008 #8 Skrevet 7. mai 2008 Man får den for halvparten av prisen dersom man kjøper den fra USA; nettadresse www.sports-hoop.com, fikk min i løpet av 1.5 uke.
Life is a gift Skrevet 7. mai 2008 #9 Skrevet 7. mai 2008 Dytter litt...lurer veldig på om noen har merket forskjell på mage og rumpe. Funker dette!!???
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2008 #11 Skrevet 7. mai 2008 Den her er mye tyngre, og er polstret. Tyngden gjør at det funker bedre enn vanlige rokkeringer.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2008 #12 Skrevet 7. mai 2008 Hvor lang tid tar det før den kommer fra USA? Har best for 2 uker siden.. Kanskje jeg har gjort noe feil..?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå