Gå til innhold

Lurer....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt noen "rare" smerter i hoft/lår i det siste.. Lurer rett og slett på om det kan være ei nerve eller noe.

Det starte her ei natt for halvannen mnd siden, da jeg våkna opp med noen vanvittige smerter i høyre hoft som strålte ut i foten. Smertene kom i bølger, og det er ikke isjas.. det har jeg hatt mangen ganger og kjennes annerledes ut. Jeg lå å stønna og okka meg(mannen brydde seg ikke for han trodde jeg drømte..hørt på maken !) og det verka uansett hvordan jeg enn vrei meg. Etter ei stund gikk det over, og jeg sovna igjen. Men våget ikke ligge på høyre side da.. siden det var der jeg hadde vondt.

Det har gått lang tid uten at jeg har kjent noe nå, men for ei uke siden kom det igjen, og jeg har siden kjent det mange ganger. Har funnet ut at det hjelper å stå og å gå på benet når jeg får smertene, og de kommer oftest når jeg sitter eller ligger..

Trykka litt på magen en dag jeg kjente det, da babyen var våken, og då strålte det faktisk nedover.. Mon tro om han ligger å trykker på ei nerve..

Er det noen andre som har hatt lignende? Kan ikke tro at det er noe BL eller sånn, da jeg bare får på "utsiden" av foten og nedover..

blir glad for svar :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen.....?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...