LizzyG Skrevet 7. mai 2008 #1 Skrevet 7. mai 2008 Er ikke det et tegn på noe? Natty hosting høres ut som bjeffing nemlig.
LizzyG Skrevet 7. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. mai 2008 Aner ikke jeg. Har prøvd å gi hun reseptfri hostesaft, men det hjelper ikke. Hun hoster ikke hele tiden, men gjerne om natta,
(,")Elsker *Lunajenta* mi(",) Skrevet 7. mai 2008 #4 Skrevet 7. mai 2008 Falsk krupp har slike symptomer ja. Hoste som hører ut som bjeffing å barnet har pustebesvær. Har man falsk krupp hjelper det å tulle de inn i pledd å ta de med ut i frisk luft. Noen sverger også til damp. Ved falsk krupp kommer oftest symptomene etter at barnet har lagt seg. Barnet våkner etter et par timer med disse symptomene. Ellers tror jeg bronkitt har slik hoste også. Kan sikkert være andre luftveisinfeksjoner også. Lurt å la lege skjekke dette hvis barnet er veldig lite men det skjønner du nok!=)
LizzyG Skrevet 7. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 7. mai 2008 Jeg leste om falsk krupp nå, og tror ikke hun har det for hun puster ikke dårlig eller noe. Er i fin form ellers.
(,")Elsker *Lunajenta* mi(",) Skrevet 7. mai 2008 #8 Skrevet 7. mai 2008 Kan jo ta en tlf til legevakten bare får å høre hvis det oppstod sånn akutt. Men det er sikkert ikke noe alvorlig, hvis hun ikke virker plaget så haster det vel ikke men jeg er kanskje litt hysterisk noen ganger. Tror jeg ville ringt. Er lov å være litt hysterisk når det gjelder små barn sa legen til meg.
Trulte76 Skrevet 7. mai 2008 #9 Skrevet 7. mai 2008 bjeffende hoste er falsk krupp..begge mine har hatt det..
Trulte76 Skrevet 7. mai 2008 #10 Skrevet 7. mai 2008 trenger ikke puste dårlig for det om..spørs hvilken grad de har det..
LizzyG Skrevet 7. mai 2008 Forfatter #11 Skrevet 7. mai 2008 Hun har egentlig hostet siden hun begynte i barnehagen i januar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå