Gå til innhold

Når hostingen høres ut som bjeffing...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ikke det et tegn på noe? Natty hosting høres ut som bjeffing nemlig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke det falsk krupp tro?

Skrevet

Aner ikke jeg. Har prøvd å gi hun reseptfri hostesaft, men det hjelper ikke. Hun hoster ikke hele tiden, men gjerne om natta,

Skrevet

Falsk krupp har slike symptomer ja. Hoste som hører ut som bjeffing å barnet har pustebesvær. Har man falsk krupp hjelper det å tulle de inn i pledd å ta de med ut i frisk luft. Noen sverger også til damp. Ved falsk krupp kommer oftest symptomene etter at barnet har lagt seg. Barnet våkner etter et par timer med disse symptomene. Ellers tror jeg bronkitt har slik hoste også. Kan sikkert være andre luftveisinfeksjoner også. Lurt å la lege skjekke dette hvis barnet er veldig lite men det skjønner du nok!=)

Skrevet

Jeg leste om falsk krupp nå, og tror ikke hun har det for hun puster ikke dårlig eller noe. Er i fin form ellers.

Skrevet

Hvor gammel er hun da?

Skrevet

Kan jo ta en tlf til legevakten bare får å høre hvis det oppstod sånn akutt. Men det er sikkert ikke noe alvorlig, hvis hun ikke virker plaget så haster det vel ikke men jeg er kanskje litt hysterisk noen ganger. Tror jeg ville ringt. Er lov å være litt hysterisk når det gjelder små barn sa legen til meg.

Skrevet

bjeffende hoste er falsk krupp..begge mine har hatt det..

Skrevet

trenger ikke puste dårlig for det om..spørs hvilken grad de har det..

Skrevet

Hun har egentlig hostet siden hun begynte i barnehagen i januar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...