Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann dere. Jeg har vært på andre sider her inne da min mann og jeg har prøvd i ca 5 år med å få barn. Nå er jeg 6 uker på vei med mine to egg. Veldig spent på om det blir tvillinger. Men denne første perioden har vært slitsom, for jeg sliter med "menstrasjons smerter", og jeg tror hele tiden at nå begynner jeg å blø. Skal på første ultralyd 13 juni, og jeg kan nesten ikke vente med å få se om det er liv der?! Er det to? Andre som ofte har disse "menstrasjons" plagene? Noen som vet hvor lenge det holder på, evnt om det er verre plager om en venter tvillinger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen! :-)

Dere må være overlykkelige etter 5 år!! men skjønner at dere er litt bekymret også når en har ventet så lenge. Vil bare si at jeg også har mensmurringer (går i min 8. uke), synes det har avtatt en del den siste uken men borte er det ikke. Tenker at det ikke er noe å bekymre seg for, kanskje livmoren som vokser? Det kan skape vondter i magen.

Ønsker deg masse lykke til i svangerskapet og spennende å høre om det er to du skal få :-)

Skrevet

Hei! :) Jeg er også ny! :) Har prøvd i 6-7 mnd og ENDELIG satt den! :)

Er som deg veldig redd for noe skal gå galt, det er vel alle i vår situasjon! Har mistet to ganger, så jeg håper jeg har hatt mine runder med uflaks :)

Jeg har bare vist at jeg er gravid i to dager da.. Men er noe sånt som tre uker på vei og har kjempe masse murringer i magen. Kjennes ut som dagen man får mensen. Er skikkelig ekkelt, men tyder jo på at det spirer og gror inni der :)

Kjempe lykke til! Håper vi kan følge deg videre og se om du får to mirakler ;-) Gratulerer masse!

Skrevet

Gratulerar!!!! Så utruleg kjekt å lese at du har blitt gravid etter så lang prøving! Eg er 11+5 og kjenner framleis litt til desse mensmurringane, men dei har minka både i intensitet og hyppigheit. Eg har lest at nokon kan kjenne litt av dette gjennom heile svangerskapet, og at det er livmora som veks og "lurer oss" litt.

Eg var forresten for første gong hjå jordmor i dag:-) Kjempekjekt å få tatt ein prat om graviditeten. Dette er min første graviditet og me har prøvd i 2,5 år. Eg fekk ikkje høyre fosterlyd i dag, men fekk streng beskjed om at det var ulovleg å bli bekymra, for livmora hadde vakse heilt perfekt. Så no kosar eg meg over det vesle "trollet" i min mage, og gleder meg SÅ over å lese at det er fleire som lykkast.

Skrevet

Tusen takk for informasjon og støtte. Ønsker selvfølgelig dere også et flott svangerskap. Lykke til alle sammen:)

Skrevet

GRATULERER :):) 5 år, det er lenge alså ! :) Så fint att dere er gravide nå :) Jeg og er ny her, hoppa inn her i går og er akkuratt 7 uker i dag :) Så krysser fingrene for att dette skal gå bra :)

Skrevet

Grattis! Jeg er også gravid etter å ha prøvd i mange år. Vi hadde såkalt uforklarlig infertilitet, altså ingenting medisinsk galt og hadde forlengst forsonet oss med at det sannsynligvis ikke ble noe barn på oss. Men plutselig var jeg gravid - det kom som en stor og gledelig overraskelse.

Er nå 10+5 på vei og hadde veldig mensfølelse i begynnelsen, oppdaget at jeg var gravid da jeg var rundt 6 uker på vei. Sprang på do hele den første uken for jeg syntes hele tiden at det kjentes ut som mensen var på vei så jeg tror det er helt normalt :)

Skrevet

Gratulerer så mye, lykke til med graviditeten :o)

Skrevet

Takk for støtte jenter. Ser så frem til tirsdag som er første ultralyd. Denne helgen får jeg ikke gjort noe, bare går å venter:)

Å VI ER SÅ HELDIG!!! Er så glad!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...