Anonym bruker Skrevet 7. mai 2008 #2 Skrevet 7. mai 2008 Mio min Mio som barn, og har alt for mange favoritter til å velge no spesifikt, men vil kanskje si Onskapens Hotell, eller Den 6.sans. Gode gamle klassikere.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2008 #3 Skrevet 7. mai 2008 A time to kill og transformers...he he....Ikke de beste filmene jeg har sett, men mine favoritter akkurat nå for øyeblikket.
Tante Bassa Skrevet 7. mai 2008 #4 Skrevet 7. mai 2008 Jeg har 3 favorittfilmer: - Frihetens regn - Den grønne mil - Et vakkert sinn Helt fantastisk bra filmer ( hvis man liker "snørr og tårer" filmer da...)
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2008 #5 Skrevet 7. mai 2008 Jeg har sett mange gode filmer. Men en jeg syns er veldig bra er american history x. Jeg gråter like mye hver gang jeg ser den. Den er så bra laget syns jeg, å den har jo et alvorlig tema. Ellers syns jeg nedenom og hjem igjen er dritkul=)
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2008 #7 Skrevet 7. mai 2008 - Armageddon - 6 sansen - Fritt Vilt - Ondskapens Hotell - Ace ventura - Dum og dummere - 3 Nøtter til askepott - Askepott (disney) - Nemo - Istid Å mange mange fler
Liss,♥ ♥ T,M,L♥ ♥ Skrevet 7. mai 2008 #8 Skrevet 7. mai 2008 Det er mange, for eks: - Armageddon - Den grønne mil - American history x - Four brothers - Lange flate baller - Fritt vilt - Gone in 60 secunds + mange mange fler, men disse er nok blandt favorittene, og 4 første er filmer jeg feller en tåre eller ti til hver gang jeg ser dem...
Susanne&Leander Skrevet 7. mai 2008 #9 Skrevet 7. mai 2008 Den Grønne Mil og Braveheart er de to beste filmene jeg noen gang har sett!!!
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2008 #10 Skrevet 7. mai 2008 La vita e bella, Frihetens regn og Il postino
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2008 #11 Skrevet 7. mai 2008 LANGE FLATE BALLER???? Er det en av de beste filmene du har sett?
(0_o) Skrevet 7. mai 2008 #15 Skrevet 7. mai 2008 braveheart american history x stekte grønne tomater
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå