Anonym bruker Skrevet 7. mai 2008 #1 Skrevet 7. mai 2008 Noen store damer med erfaring med mei-tai? Synest selene blir litt korte. Eller har jeg gjort noe galt når jeg knytte?
Yo&La+spire Skrevet 7. mai 2008 #2 Skrevet 7. mai 2008 Eg er ikke så stor, men eg vet at det finnes meitaier med ekstra lange stropper, dvs over 2 meter lange. Hvor lange er de du har? Mange store damer som bærer:)
Krokka og prinsessa Skrevet 7. mai 2008 #3 Skrevet 7. mai 2008 hei! Jeg er ikke overvektig, og har sydd maitai selv. Har laget lange seler, 220 cm, og likevel er det ikke så allverdens mye og gå på (litt er der jo til overs, men..... tror det er 30 cm pr sele....) men jeg er HØY (182 cm), så det går litt av selene i høyden når jeg knyter. Men kan du kanskje få noen til å sy på bestilling? (jeg syr ikke på bestilling selv altså....) Så kan du få ekstra lange seler??? Ta ett målebånd og knyte med rundt deg slik en maitai skal knytes (se på www.tettinntil.no), så ser du.
Labambie Skrevet 7. mai 2008 #4 Skrevet 7. mai 2008 Hei! Jeg er veldig overvektig (130 kg) og har mei-tai. Jeg bestilte min fra www.tettitett.com, og hun sydde etter mitt midjemål! Ekstra langt midjebånd og ekstra lange skulderstropper.. Funker kjempefint! Utrolig bra service,fikk velge både farge og matriale selv.
Galskapens overhode Skrevet 7. mai 2008 #5 Skrevet 7. mai 2008 venter min meitai hvert øyeblikk i posten nå.. dette med lengden på stroppene tenkte jeg ikke på da.. Jeg er 165 og 95 kg selv Stroppene 2 meter
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2008 #6 Skrevet 7. mai 2008 HI her, ca samme vitale mål som deg sfinx`n. 2 meter stropper ble litt lite ja.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2008 #7 Skrevet 7. mai 2008 Så rart. Jeg er 167 cm høy og veier ca 92 kg. Har meitai og nå måtte jeg måle stroppene på den. De er bare 180 cm lange men jeg synes det går helt fint jeg. Nå knyter jeg uten tvist jeg da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå