Gå til innhold

HAr jeg rett til å ta eksamen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min kom til verden PÅ eksamensdagen min i januar..

Frist for å melde seg opp til ny eksamen var 1. mars..

Jeg sendte mail 27. februar og fikk bekreftelse 29. februa på at hun på eksamenskontoret bruke min mail som oppmelding til eksamen.

I går ba jeg samme person bekrefte at jeg var oppmeldt siden jeg ikke kunne finne noe informajson om det på studentweb.

I dag har jeg fått svar om at jeg ikke er oppmeldt og at jeg må huske å melde meg opp innen 1. okt.

5 uker til eksamen som går nå i sommer..

Jeg er sint og frustrert.. Jeg mener jeg meldte meg opp innen fristen.

Noen som kan si om dette ligger på deres elle rmine skuldre?

Jeg mener selv at jeg bør få ta eksamen siden jeg teknisk sett meldte meg opp.

Har bekreftelsen inne p åmailkontoen min enda.. Så jeg har bevis..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet egentlig ikke hvordan dette fungerer. Jeg måtte melde meg opp selv på studentweb(og det er tydeligvis det eneste trygge). Hva sier rådgiveren da?

Skrevet

Valget for å melde meg opp til denne eksamenen eksisterte ikke på studentweb. Var igjennom alle mulige valg og det var ikkemulig å finne den..

Har sendt en behersket mail tilbake til rådgiver.. Får nok svar i morgen..

Skrevet

Åh, fy, hadde vel klikka hadde det vært meg. Det må jo gå ann å fikse!

Skrevet

Er sikkert veldig frustrert siden dette er den aller aller siste eksamenen jeg noen gang MÅÅÅ ta.. For etter dette er jeg egentlig ferdigutdannet..

Blir såå lei meg hvis jeg må vente til januar 2009 for å bli ferdig. Spsielt når det er noen adres feil

Skrevet

Har du den bekreftelsen som du fikk foerste gangen da ?

har du det saa hadde jeg aldri gitt meg, de har jo sagt at det var i orden mener jeg.

det er somregel hjelp aa faa hos studentsamskibnaden hvis dem ikke gir seg saa staa paa !

Skrevet

Ja.. jeg har bekrefltelsen jeg mottok, og sendte den i retur til min kontaktperson på eksamenskontoret..

Gir meg ikke med det første..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...