Gå til innhold

Får ikke sett filmsnutter etter 3D-UL, flere??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har vi vært på 3D-ultralyd i sandvika.

Kjempeartig å se lille gutten vår (forøvrig INGEN tvil om at det er gutt, hehe). Det som var så trist, var at vi kom hjem nå, også vil ikke noen av programmene vi har på pc'en kjøre filmsnuttene. Har jo sett det live, men ble skuffa nå... : (

Han var så fin, lille vennen vår, sutta på tommeln og gjemte ansiktet sitt flere ganger... Plutselig begynte han å hikke og gjespe, og holdt et sabla liv inni der. : ) Gleder meg veldig til å få se han på orntli!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

visst det er noe gale med cd\en har du rett på å ny. sikkert bare til og ringe dem så får du ny:)

Skrevet

Prøv å last ned noe som heter VLC player, hvis du ikke allerede har det. Den spiller av det meste. Hvis ikke det funker så bør du nok prøve å få en ny

Skrevet

heisann.... jeg var også i sandvika og fikk film i 3D... Du har ikke widows media player på dataen altså???? det er her jeg spiller dem av.... :) trodde det var ganske standard på nesten alle pc`er... men vet ikke.... :)

Skrevet

Er det DVD leser på PC`en deres? Viss ikke kan det være svaret.. Kan da prøve å se det på TV`en i stedet, dersom dere har DVD maskin der..

Noen steder brenner de bildene på DVD plater i stedet for vanlige CD plater. (Med vår førstemann var det på DVD, med andremann på CD - selv om 3D/4D ul`en ble tatt samme sted begge ganger..)

Skrevet

Jeg trodde jeg kunne se den på tv, så jeg ble skuffa jeg også helt til jeg putta den inn i pc'en. Når du setter inn cd'en i pc, så spør den deg hvor du vil åpne den, åpne i windows media player, da får du sett filmsnuttene.

Jeg har et eget program som fulgte med min hp pc som kjører både bilder og video.

Skrevet

Hei alle sammen, og tusen takk for svar.

Jeg er jo helt tullete, etter litt om og men innså jeg at filmsnuttene bare så ut som et bilde når alle ligger ved siden av hverandre i lite format (når man åpner mappa). Helt dust å overse... Prøvde først å åpne noen andre filer som lå sammen med bildene, som het no rart no, jeg trodde det var de som var filmsnutter, men der tok jeg feil altså..

Så det ordna seg etter en liten stund, bare jeg som var litt omtåket av lykkerusen sikkert... : )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...