Gå til innhold

ER DET SKADELIG FOR BARNET AT MAN TAR P-PILLER?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså,man går på p-piller,og oppdager at man er gravid...

Er det skadelig?

Man stopper jo med en gang man finner det ut..Men kan man sjekke om fosteret har tatt skade av det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har ei venninne som ble gravid på p-piller..gikk bra det. Er jo flere som har blitt det. Går nok bra så lenge du slutter med engang :)

Skrevet

Blander meg inn for lurer også her=)

Hva om det tar en stund før man finner ut av det?De får jo kanskje mensen som vanlig når man spiser p-piller?

Skrevet

eg var i uke 13 da eg fant ut eg var gravid. hadde tatt p-pille hver dag de 13 ukene.. gikk helt fint med mi jente;) men eg vet ikke om det er skadelig elle rnoe. står jo att en ikke skal ta pillen om en kansje er gravid.

Skrevet

Angrepillen inneholder like mye hormoner som flere brett med p-piller har jeg fått høre, så det er nok ikke farlig å gå på p-piller en stund når d går bra å ta angrepillen. Jeg tok nemlig angrepille da jeg var gravid, men den funka ikke. Ingen skade på barnet, og legen sa at de så langt ikke hadde kunnet påvise at en så stor dose hormoner var skadelig for fosteret. Hadde noe skjedd så hadde det vært at jeg mistet, så tidlig i svangerskapet, sa han. Så piller i noen uker er nok neppe farlig..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...