Gå til innhold

Når en ting har tre kanter

Anbefalte innlegg

Skrevet

da blir den litt vanskelig å henge opp igrunn!!

Har kjøpt solseil som jeg tenkte å henge opp i hjørnet av terrassen, det er bare det at i det hjørnet så er det bygget litt ut og plutselig ble tre kanter som skal passe et matematisk regnestykke.....og jeg som hater matte!!!

Grrrr............tenke tenke tenke........finne smart løsning.....da skulle jeg hatt søsteren min her, for hun var supergod på slike ting:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Funnet løsninga??

Heier på deg.Dette greier du ;o)

Skrevet

Hahaha, ja nå har jeg funnet den!

Jeg driter i solseilet pt og bygger mer terrasse og høyere le-vegg. Så ser vi hva som måtte følge med av det:-) Hipp hurra for snille naboer som har sagt at de skal hjelpe oss:-)

Er jo ingen sak da, for de stiller alltid opp og tilbyr sin bistand og snekkerkunnskaper:-) Vi er superduperheldige! Så imorgen starter vi....

Blir kanskje mer å henge solseilet i også da:-)

Hihihihi.........

Skrevet

Sånne naboer vokser ikke på trær,så ta godt vare på di!!!

Blir vel deilig å få fiksa på verandaen ja.Nyte sommern med mere boltreplass ;o)

Å ikke minst,ha noe å henge dette seilet på,hehe.

Skrevet

Ja vi tar godt vare på hverandre her:-)

Og det seilet ja..........kanskje det rett og slett seiler sin egen sjø........hahahahaha:-)

Skrevet

Den nabo'n... er vel ikke sånn tilfeldigvis en enslig, snill og kjekk mann i sin beste alder vel?

Skrevet

Startet med et solseil, som jeg leste til solspeil......

Og har det meste av dagen lurt på hva et trekantet solspeil er:o))

Og fortsetter med utbygging av terasse......Ja ja, kanskje du må bygge litt på 2,. etg også.

For å få hengt opp SOLSPEILET:o))

Skrevet

Jo han ene er det, men han er 22 og bor hjemme ennå.................hehehehehe..............fremdeles interessert???

Eller...............kanskje ikke:-)

Men de er snille og kan snekre og det kan jo ikke han jeg bor sammen med. Så det er helt strålende for sånne som meg, som da gjerne vil men ikke alltid får det til. Men sammen blir det bra!

Og sambo er en god sjauer og de trengs jo!

Skrevet

Hahahahaha..........solspeil ja...........joda, jeg kjøpte meg et speil som har tre kanter, hver side er på 360 cm slik at jeg skulle få speilet hele meg....................hahahahahahaha..............og annen etasje hadde vært praktisk for det er jo ganske høyt det speilet ja!!!!!!!

Skrevet

Det var det jeg ikke fikk til å stemme....

Kanskje det var noe sånt som man ble ekstra brun av, hva vet jeg.

Skrevet

Det var kanskje litt vel ungt da...

Skrevet

Da blir det liksom så ungt at det blir kjedelig.....:-)

Skrevet

Nei da, bare lat som om han er dobbelt så gammel:o))

Skrevet

Ja du blir sånn trekant brun, som et varselskilt!

Men det høres jo ikke noe fint ut, så da krøllet jeg det sammen og lar det ligge i fred til jeg får høyere levegg!!

Smart hva?

Skrevet

Supersmart.....

Skrevet

Men å krølle et speil???? Det går vel ikke:o))

Skrevet

Min katt den har tre kanter

tre kanter har min katt

og har den ei tre kanter

så er det ei min katt

og siden vi er inne på det med katter, så er det faktisk sånn at jeg ikke er svært glad i arten, jeg er allergisk og synes det lukter litt mye noen ganger når de markerer rundtomkring. Så da lar vi det være med det.....

Skrevet

Da kan jeg fortelle hva min yngste nevø sa da han fikk se bildet av valpene som vi skal ha en av....(Søsteren min er forøvrig eier av to av katte-arten) "mamma, vi selger kattene og kjøper valp for pengene".

Ha ha ha ha da måtte jeg le.....Men i følge søsteren så mått de pent vente til begge kattene har avgått med døden. Og de lever nok en stund:o))

(jeg er heller ingen katteperson.)

Skrevet

Smart fyr han der nevøen din:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...