*Smiley* Skrevet 7. mai 2008 #2 Skrevet 7. mai 2008 Er vel fint det:) Jeg har lyst på romeriks jubileumsdrakt.Det er en festdrakt. Den er kjempefin.Den koster 14000,- Eller mente du sånne festdrakter fra spar og lignende? Syns de er helt greie.
Gjest Skrevet 7. mai 2008 #3 Skrevet 7. mai 2008 Nei, hvorfor ikke, jeg har Kystdrakt som er en type festdrakt. Veldig grei å ha til barndåper, 17mai , komfirmasjoner ol. Slipper å stupe på huet ut etter noe nytt da hver gang
Gjest Sekretøsa Skrevet 7. mai 2008 #4 Skrevet 7. mai 2008 nei, ikke i den prisklassen så de hadde på sparkjøp ja, til 1800 kr. Saken er at jeg har SÅ lyst på bunad i år, men har desverre ikke råd.. så tenkte dette var et godt alternativ til jeg evnt. får kjøpt en neste år. Men er litt usikker, siden folk sikkert skal mase og spørre åssen type bunad det er. Småflaut kanskje? eller?
Gjest Sekretøsa Skrevet 7. mai 2008 #5 Skrevet 7. mai 2008 Kystdrakten og stiller jo i en litt annen liga da
*Smiley* Skrevet 7. mai 2008 #6 Skrevet 7. mai 2008 Syns den fra sparkjøp er fin. Ikke alltid vi har flere tusen og punge ut. Og da er det fint å ha andre alternativer. Blir nok ikke festdrakt til 14000,- her med det første. Men lov og drømme da;)
Gjest Sekretøsa Skrevet 7. mai 2008 #7 Skrevet 7. mai 2008 Spurte sambo da, han mente det var unødvendig, siden jeg skal kjøpe bunad neste år (forhåpentligvis), meeeeeen, har så lyst på nå!! Hehe Får se hvordan det blir, får ta en titt på sparkjøp til lørdag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå