Prinsen & spiren Skrevet 7. mai 2008 #1 Skrevet 7. mai 2008 Etter å ha fått super pos el-tester og en svaaaak pos g-test igår, tok jeg clearblue test istad.. SÅ ut som det skulle komme et svaaakt kryss, men neida.. kom en tydelig strek etter hvert Så, da får jeg tro det er el jeg har da.. Hadde mensen forrige mnd, så kan jo ikke være helt umulig? men, kommer ikke til å stole på de gravide billigtestene igjen:p
Nora Liza Skrevet 7. mai 2008 #2 Skrevet 7. mai 2008 Bare så det er sagt, og jeg prøver ikke å gjøre deg håpefull for ingenting men dette må sier, så fikk jeg neg test med CB leeeenge etter ikm. Jeg var gravid som bare pokker, og det var bare billigtestene som plukket det opp. Spør toåringen min. ;o)
Gjest Skrevet 7. mai 2008 #3 Skrevet 7. mai 2008 Synes ikke man skal gi håp på den måten der jeg, iallefall om det er til en som har strevd en stund. Clearblue er mer ømfintlig en billigtestene, de gir utslag på 25 i hcg.
Nora Liza Skrevet 7. mai 2008 #4 Skrevet 7. mai 2008 Jeg syns man skal få være ærlig om egne opplevelser, og min opplevelse er at clearblue ikke plukket opp min graviditet. Fem dager etter ikm ble jeg endelig paranoid nok til å prøve noe annet enn "fantastisk nøyaktige" CB og der fikk jeg strek med en gang.
Prinsen & spiren Skrevet 7. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 7. mai 2008 Jeg har ikke gitt opp Aldri. Prøver å være litt realistisk :-p I hvertfall, da har jeg antageligvis el da.. første gange etter SA .. Så vi kan endelig begynne (eller det har vi alt gjort) men vi vet i hvert fall at nå kan det klaffe;)
Prinsen & spiren Skrevet 7. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 7. mai 2008 Så godt å høre at det faktisk er en mulighet
elize m/3 prinsesser & 1 prins Skrevet 7. mai 2008 #7 Skrevet 7. mai 2008 vey du hva? opplevde akk det samme jeg. Fikk svak positiv test på den nder billig testen. Men 'ikke gravid' på cb:o( Vi prøver og! Men fikk mensen idag, så det klaffa ikke denne mnd heller:o( Masse lykke til! Hvis du klarer å ikke tenke på det en stund, skal du se at det klaffer! Akkurat som om kroppen jobber mot meg, nå som vi prøver og prøver hvertfall
Nora Liza Skrevet 7. mai 2008 #8 Skrevet 7. mai 2008 Jeg hadde til og med gått hele linjen ut og kjøpt med den digitale cd (bare det beste, vettu), ble dritskuffa da det stod "ikke gravid" på skjermen. Tok den liksom mer alvorlig siden den var så utrolig fancy. Tisset vel på fire forskjellige cb (ingen tålmodighet) som alle var like nedslående negative. Den i rosa/lilla pakke fra apoteket derimot! DEN skjønte at jeg var gravid! Jeg har den fortsatt (i boden, klarer ikke kaste den. jeg vet, tragisk.), og den er like positiv to år etter. )
elize m/3 prinsesser & 1 prins Skrevet 7. mai 2008 #10 Skrevet 7. mai 2008 hahahaha. du har den i boden enda;o) Måtte le litt nå jeg! kommer sikkert til å lime min, forhåpentligvis positive grav test inn i fotoalbumet jeg, hvis den tid engang kommer.. SNART!!!!! vil vil vil, men får det ikke til:o(
Nora Liza Skrevet 7. mai 2008 #11 Skrevet 7. mai 2008 Jeg har mine sære øyeblikk. ;o) Grunnen til at jeg ikke klare å hive den er jo at jeg ble så utrolig lykkelig da den ble positiv! Blir like glad hver gang jeg ser den, kan ikke hive noe som gir så mye lykkelige minner! ) *krysser fingrene for HI og elize*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå