Anonym bruker Skrevet 7. mai 2008 #1 Skrevet 7. mai 2008 Vi har planer om å reise i 14 dg til Bulgaria i starten av august. Lillegutt er da akkurat blitt 6 mnd. Jeg føler pr dag at jeg ikke har noe lyst til å reise dit med ham. Synes at han er for liten. Har vært i Bulgaria på denne tiden av året tidligere, og vet at det kan være fryktelig varmt der nede da. Vi har fått denne turen påspandert av svigers, og turen le bestillt i fjor. Nå føler jeg et press på at vi skal være med, for å ikke skuffe svigers. Mannen min mener at det vil gå greit å rese. Vi skal bo i 2-roms leilighet. Lillegutt er svært avhengig av meg. Jeg fullammer han, og han tar hverken smokke eller flaske.- vi har prøvd! Han vil helst sovne til puppen, og må trilles i søvn på dagtid.På kvelden må jeg amme han i senga vår, han sovner da der. Vi legger han over i hans seng når vi legger oss. Jeg ser ikke for meg at dette blir noen ferie for meg. Gruer meg til å bo i en liten leilighet, kanskje tåler han ikke aircondition heller...Kan ikke se at han har noen glede av denne turen heller. Mulig at det jeg som er negativ her....Håper å -få noen synspkt fra andre ang det å reise til syden i varmeste tiden, med en liten en på 6 mnd. Hva mener dere? Noen som har prøvd det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå