Gå til innhold

legen

vi blir 5, 25 sept :) <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

je4g ringte legekontoret i dag for jeg har blitt kort pust å veldig fort sliten ...pluss ett par andre ting ...så spør jeg når de har ledig time... så spør den kjærringa i andre ennen ... HASTER DET?? hallo jeg er kort pust ekkelt å puste det piiiper i brøstkassa ... ja det haster....ja nei de hadde no ikke no ledig time før JULI ... men da har det jo sikkert godt over da.. så her sitter jeg med to barn ei på 5 år som jeg springer etter mede denne pusten og ei på snart 2 mnd..som krever sitt... mannen har dratt for å Skru bil...ringte legevakta men der fikk jeg beskjed omå ringe fastlege i morgen

*frustrert*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt sikkert "bare" astma, allergi og angst i en god miks. Ring fastlegen tidlig i morgen..

Skrevet

Du er god på diagnoser neffi, til BARE å være student:-)

Skrevet

vet jo att jeg har astma og allergi fra før...men trenger ny allergi test å mere medisiner...allergi tab. og astma medisin...

Skrevet

hehe...litt ironi i den eller?

Er bare student ja..men har jobba som legesekretær i 5 år, og mye av jobben min var å vurdere hvor alvorlig ting var pga. pågangen på ø. hjelp timene...

Skrevet

Hvis legen er grei får du tatt ny allergitest uten time og resepter uten time. og heller ta en oppfølgingstime i juli...

er som sagt ikke livstruende..

Skrevet

Nei, var ikke ironisk ment i det hele tatt. Og jobben din som legesekretær var ikke å stille diagnoser, men å vurdere alvorlighet i symptomer på en tilstand.

Skrevet

ja, vet jo det...vi hadde jo en liste med punkter vi skulle spørre om når det gjeldt ø-h- timene. Stilte seff. ikke diagnoser, men når man har litt erfaring så kjenner man ofte igjen diagnosen også...

men man skal selvfølgelig vurdere hvert enkelt tilfelle inidvidult.

Skrevet

ringte legevakta igjen jeg for dette er slitsomt....fikk time nå da 19.15...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...