Gjest Skrevet 7. mai 2008 #1 Skrevet 7. mai 2008 For i dag forandret livet mitt seg. Fullstendig!:-) Et brev i posten, forandret resten av mitt liv. Nå kan dere bare krangle i vei, jeg skal være like lykkelig! -Måtte bare si det:-)
Gjest Skrevet 7. mai 2008 #2 Skrevet 7. mai 2008 Hehe..godt med gode nyheter ja :-)))) Jeg fikk en telefon som gjør livet MYE enklere fra høsten av enn forventa i dag tidlig..så jeg er også svært lykkelig og fornøyd.
Gjest Skrevet 7. mai 2008 #4 Skrevet 7. mai 2008 Hm. Gikk ikke det... Sikkert fordi jeg ikke har profil, lengre:-(
Gjest Skrevet 7. mai 2008 #5 Skrevet 7. mai 2008 du har profil enda... kvinne føst i 1925....ergo sug lut
Gjest sug lut fet ballade Skrevet 7. mai 2008 #8 Skrevet 7. mai 2008 Hæh? Jeg er da fader ikke flink.
Gjest Skrevet 7. mai 2008 #9 Skrevet 7. mai 2008 Får ikke opp at du har sendt meg pm... Får bare fatal error når jeg går inn på min side. Søren å! Var noe jeg skulle ha sagt deg:-)
Gjest Skrevet 7. mai 2008 #10 Skrevet 7. mai 2008 Jeg synes du er dritflink. Dritflink diktebærte, det er det du er.
Gjest sug lut fet ballade Skrevet 7. mai 2008 #11 Skrevet 7. mai 2008 Ikke så flink som deg, du er flink to ganger til og med.
Gjest sug lut fet ballade Skrevet 7. mai 2008 #12 Skrevet 7. mai 2008 Forresten, i min totale egosentrisitet glemte jeg å si gratulere med fine finebrevet, flinke flinkekjerringa!
Gjest Skrevet 7. mai 2008 #13 Skrevet 7. mai 2008 Duh, jeg kan ikke dikte. Og her er beviset, jeg skrev et dikt til gubbekallen i dag, ettersom vi har jubileum. Han lo. Kjæresten min snorker Det gjør at jeg ikke føler meg ensom om natten Han har en jobb som gjør han svart Da slipper jeg å se meg i speilet hele tiden Han har ikke orden i verktøyet Det er fordi han vil jeg skal komme i garasjen Han plukker aldri opp klærne sine Det er fordi han vil jeg skal tenke på han når han ikke er hjemme Kjæresten min har mange feil Som gjør han helt perfekt. Jaja, sa han! Da bær du slutte å gneldre da! Sa han. Heh..
Gjest Skrevet 7. mai 2008 #14 Skrevet 7. mai 2008 Tusen takk! Jeg har lyst til å hyle hva det sto, men det kan jeg ikke. Søren, òg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå