Lille Madeléne jenta vår Skrevet 7. mai 2008 #1 Skrevet 7. mai 2008 Hei. Merket på mandag at jeg hadde vondt i bekkenet. Jobbet mandag og tirsdag. Men i dag onsdag så kom jeg ikke opp av senga Vært hos legen i dag. Glemte helt å spørre henne, men jeg har 2 ganger i dag oppdaget svart avføring. Kan dette være en sammenheng? Noen som har opplevd det samme?
sonnenschein Skrevet 7. mai 2008 #2 Skrevet 7. mai 2008 Avføringen kan bli svart hvis du tar jerntilskudd.... Hvis du ikke tar jern, ville jeg ha kontaktet lege igjen. Svart avføring kan være et tegn på blødning i mage-tarm trakten din. (Ingen panikk!!)
Lille Madeléne jenta vår Skrevet 7. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. mai 2008 Tusen takk for svar :) jeg begynte med jerntabletter på mandag.. Så da er nok det svaret på spm mitt. Men blødning i mage-tarm trakten, kan det være skadelig for barnet?
sonnenschein Skrevet 7. mai 2008 #4 Skrevet 7. mai 2008 Nei, ikke tenk mer på blødning. Du tar jern, så derfor har du sikkert svart avføring!!! Blødning fører til lav blodprosent og du ville bli slapp og blodet ville transportere mindre oksygen rundt i kroppen din... Du er ung og det er ikke sannsynlig at du blør i mage/tarm trakt. (med mindre du har magesår eller noe lignende....)
Lille Madeléne jenta vår Skrevet 7. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 7. mai 2008 Takk igjen for et godt svar :) Ble litt roligere nå kjenner jeg.. Godt å ha dere jentene her inne :) Ha en fortsatt strålende ons.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå