Gå til innhold

kjære lille store sønnen min.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bilvinduet går opp på førersiden. blikket glir opp til speilet. jeg kikker på deg, lille deg.. du sitter i bilstolen din å holder bamsen din tett inn til ansiktet ditt. smokken glir opp og ned i rytmisk bevegelse. Jeg ser det så klart... herregud så liten du egentlig er...

alt var så anderledes da det bare var oss tre. Mamma og pappa hadde tid til deg nesten hele tiden. pappa var mye hjemme, og mamma jobbet heller ikke fult. vi lekte, reiste, killet deg på magen til du nesten begynte å grine. vi jaget deg veggimellom, og lekte gjemsel. lite skjønte vi da vi fant deg i en skaphylle, der sokkene egentlig skulle ligge.

alt forandret seg veldig brått for deg lille vennen... da lillebror kom. papps begynte å jobbe mer, mamma ble utrolig stresset.... lillebror var inn og ut på legevakt og sykehus, og du måtte være mye hos mommo og moffe....mamma fikk nesten ikke sett deg... stakkars... du låste deg helt du. skrek, høyl, våknet minst 5 ganger hver natt og ville inn til mamma og pappa. men der lå jo lillebror, og mamma og pappa hadde ikke plass i senga si. du var så frustrert stakkars. Jeg er så lei for det lille venn....

når ting begynte å gå seg til var mamma blitt så sliten.... hun var så trett vennen.... er så lei meg for at det gikk ut over deg! Noen ganger ble hun så altfor sint.... kjeftet på deg uten grunn. sa du måtte ta deg sammen. sa du måtte rydde opp. det er ikke lov å grise med maten! Du er jo tross alt snart 3 år! det er nøyaktig det.... du er tross alt Bare snart 3 år....

du er en så flott gutt vennen, og jeg vet dette har vært så vanskelig for deg. du har alltid hjulpet mamma. du hentet bleier, dro vippestolen etter deg som en tung ryggsekk.... passet på lillebror... alltid. du hører alltid på mamma når hun spør deg om noe... du sier så mye nydelig vennen.... så mye som varmer et mammahjerte. du gir mammaen din så mye! når vi er sammen bare vi to, er det den beste tiden mamma får... hun koser seg så masse! såklart jeg vil hjelpe deg å lage hundre sandslott å rive dem ned igjen. såklart vi skal rusje på den store sklia sammen. såklart du får lov å dyppe føttene dine i det iskalde vannet... bare litt!

Den store kjærligheten du har til lillebror er helt utrolig. jeg er sikker på at dere kommer til å bli som erteris. du er verdens beste storebror!

du er så flott vennen! så morsom! så varm så god! du er verdens mest nydelige snart 3åring, og mamma er så stolt av deg! mamma mener ikke å bli en gorilla iblandt. du fortjener ikke å bli behandlet som om du er så altfor altfor stor.... du er jo bare..... du er.... åhh...lille vennen min....

Når jeg kjører opp veien og hjem til huset, kliver jeg ut av bilen og bak til deg. Jeg har lyst til å fortelle deg alt... men denne gangen skal jeg gjøre det rett. du er altfor liten for så store ord....

mamma gir deg et stort nuss i pannen, ser på deg å sier "jeg er kjempeglad i deg vennen"

"gladæ oss, mamma" sier du....

Videoannonse
Annonse
Gjest Rebel & frøken ledning
Skrevet

Så fint=)

Jeg tror jenta mi skal få være enebarn i noen år til jeg...=)

Skrevet

så herlig :)))))

fikk en tåre i øyekroken her ;)

Skrevet

du beskriver akkurat de ordene som jeg føler for Nemi... *gråte*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...