Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en gutt og en jente fra før. Med gutten var jeg ikke kvalm, mens jeg var det da jeg gikk med jenta. Nå venter jeg nr 3. og har ikke vært dårlig. Gutt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg vet ikke om kvalme har noe å si ... jeg fikk gutt sist, og da var jeg nesten ikke kvalm. litt småkvalm ett par uker bare. nå er jeg skikkelig kvalm, og så dårlig at det er helt pyton. masse halsbrann har jeg også! vet jo ikke kjønn da, men viser deg seg at det er jente kan det jo stemme?!

Skrevet

Det er veldig varierende med kvalme under graviditeten. Så vidt jeg vet var det en undersøkelse på det, hvor resultatet ble en liten overvekt på at man var mer kvalm med jente, men det var så liten overvekt, at man ikke kan slutte noen regel ut av det. Mange her inne har vært mest kvalm med gutt og minst med jente (denne diskusjonen har vært oppe tidligere). Selv er jeg mindre kvalm denne gangen, og lurer derfor litt på gutt (var mer kvalm når jeg gikk gravid med tulla mi).

Skrevet

En venninne av meg var kvalm lenge når hun gikk med jenta si, ikke med gutten... Tror nok det varierer:)

Skrevet

jeg hadde slik ekstrem svangerskapskvalme og jeg fikk gutt.

Skrevet

jeg har født to gutter, nesten ikke kvalm i det hele tatt, bare litt på kveldene.

Denne gangen er jeg utrolig kvalm, og det begynner fra middag og utover. Jeg ar utrolig jentefølelse denne gangen da, men vi får bare vente å se ;)

Skrevet

Jeg har to jenter, og jeg var ikke kvalm en eneste dag med noen av dem, så det går nok ikke an å slå fast verken det ene eller det andre...

Skrevet

Jeg hadde også ekstrem svangerskaps kvalme, inn og ut av sykehus.. Og vi fikk gutt;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...