Gå til innhold

den frisørsalongen til Jan Thomas...

Anbefalte innlegg

Skrevet

fins det noen nettside jeg kan titte på av den salongen? prøvd å google men finner ikke no, er ikke akkurat så flink på denne googlingen som kanskje dere flinke dib damer er =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror faktisk ikke nettsiden er oppe og går. Men du kan skrive en e-post til [email protected], så sender de deg informasjon om priser og behandlinger.

Skrevet

aha, sikkert derfor jeg ikke fant noen nettside, hehe... men takk for mail adr :) da skal jeg sende en mail dit... veit du om det er sinnssykt stive priser der? er ikke akkurat dama med masse penger i lomma så føler meg så keitete når jeg skal spørre om hvor mye en hårklipp koster lissom =P

Skrevet

Ja, det er ganske dyrt. Klipp tror jeg begynner på 700 kr og striper koster fra 1150 kr. Men det er sikkert verdt det, for de er nok dyktige de som jobber der. Jeg har utrolig lyst å prøve, men jeg bor på vestlandet...Får ta det en gang jeg er i Oslo og jeg føler jeg kan ta meg råd til det :) Godt å bruke litt ekstra på seg selv en gang i blant og få håret ordna av noen som virkelig har greie på det :)

Skrevet

såpass ja, men det er jo verdt det for man får jo sikkert valuta for pengene der, tenkte å ta en tur dit til sommern siden jeg får endel igjen på skatten =) men takk igjen for mail adr =) er kjekt å ha den når skattepengene er på konto, hehe...

Skrevet

Bare hyggelig! Lykke til med hårklipp i sommer :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...