1baby,og 1 spire Skrevet 7. mai 2008 #1 Skrevet 7. mai 2008 Jeg fikk beskjed på sykehuset at spile bh stopper melkekanalene. Er dette bare helt i førsten eller bør man ikke bruke slike bh er i det hele tatt, når man ammer? Noen med erfaringer? Kjøpte noen med spiler før jeg fødet, å kunne tenke meg å bruke dem vis det ikke gjør så melken blir borte da. Takker for alle svar
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 7. mai 2008 #2 Skrevet 7. mai 2008 Jeg har brukt ammebher både med og uten spiler hele tiden, og ammer fortsatt min (snart)ettåring 4-5 ganger i døgnet. Dersom du har problemer med tette melkeganger og lite melk fra før av ville jeg kanskje vært litt forsiktig med spile bh, men dersom ammingen går sånn tålig greit tror jeg neppe det vil være problematisk.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2008 #3 Skrevet 7. mai 2008 har brukt spiler hele tiden jeg, klarer meg ikke uten. det de sa til meg var at det går helt fint så lenge spilene ikke gnager - altså sånn at det kan stoppe melkekanalene - og det merker man jo lett!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå