Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

ringte i dag...har ikke hatt mensen siden mars, men tok en graviditets test for 1.mnd siden, fikk beskjed om å ta en ny...så det gjøres i morgen!

hun sa det ikke var noe å beskymre seg for da, men vil gjerne ha start på mensen igjen da...så fikk time 19.mai!

kjenner jeg legen min rett, så gjør han vel ingenting med det. han er veeeeeldig gammeldags, men er lov å håpe at han kan skrive ut noe, fikk høre om noe som skulle starte mensen igjen, men husker ikke hva det heter.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har heller ikke hatt TR siden i mars(pilleslutt). Kvier meg for å gå til legen, er ikke så glad i å gå til legen, og har nettopp fått ny. Men må man så må man, så jeg må vel ringe en dag snart..

Du kan jo bytte lege om du synes han er for gammeldags?

Skrevet

hører ut som legen min;-) Hvor i landet er du fra?

Skrevet

er fra tr.heim...kattem nærmere bestemt!

fikk beskjed om å ta en ny test, så fikk vi se!! så i morgen tidlig tisser jeg på pinne...men regner med at den er negativ, det var den sist!

Skrevet

Anbefaler deg akupunktur om du ikke snart får mensen hvis du ikke er gravid. Har vært kjempebra på meg inntil nå. Er første syklusen min akupunktur, har hørt om andre som har fått den etterlengtet mensen etter 2 timer til 2 dager etter én behandling. Nå nærmer IKM seg, og er spændt om spiren skulle sitte etter én mnds behandling.

Da slipper du å få medisiner i deg å.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...