Gå til innhold

Fungerer grav.test fra Billigtester greit nok?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg mener, viser de korrekt resultat? Har hørt så forskjellig om disse. Eltestene slo i hvertfall ikke ordentlig ut hos meg....

Har en grav.test jeg tekte bruke i kveld. Himmel og Hav! Jeg gruer meg -Har forsøkt i 4 år og 4 IVF nå så hvis testen er positiv dåner jeg!!

Ønske meg Lykke til!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Billigtestene er jo ikke så sensetive som cb, så tror jeg ville ventet til i morgen tidlig og tatt testen på morgenurin. Jeg testet ikke positivt på billigtesten før 3 dager over ikm..og da hadde jeg testet positiv me dcb digital 2 dager før ikm. Hvor lenge har du til Ikm da?

Uansett...masse masse masse lykke til!!!!!

Skrevet

Nå som jeg er 4+6 får jeg knallpositiv el-test fra billige-tester, så om ikke graviditetstesten viser positiv kanskje el-testen gjøre det. Vent iallefall til imorgen tidlig med å teste da HCG-verdien i urinen er høyest da :-)

Masse lykke til :-)

Skrevet

Vi to er i samme båt, så og si:) Min mann og jeg har prøvd å få barn i ca 5 år. Vi ble gravid med våre 2 fryste egg. Har ikke vært på ultralyd, men skal 13 mai. Har ikke mange tegn på at jeg er gravid, bare mye " menstrasjons smerter" og vonde bryster. Men det kan også være bivirkningene etter Crinone og progynova som jeg bruker hver dag.

Jeg har alltid kjøpt billig tester, og har i ettertid angret litt på det. For, første testen denne gangen viste negativt. Etter ca 8 min var den positiv. Leste på pakken at all resultat etter 5 min var ikke til å stole på. Stod opp tidlig dagen etter for ny test, fortsatt negativ, men etter lang tid var den positiv. Hver gang har jeg da sluttet med medisiner og fått menstrasjon. men så ventet jeg nok en dag og kjøpte en Clear blue( tror jeg det heter) og den var så blå så blå:) Gjett om lykken har vært stor i huset. Tørr ikke tenke på alle de gangene vi har gitt opp pga negativ test. mitt råd er å kjøpe ordentlige saker, da er det liksom ikke noen tvil.

Jeg ønsker deg en positiv test og jeg føler med deg. Lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...