Gå til innhold

Siste dag i permisjon i dag...


Anbefalte innlegg

Gjest Rebel & frøken ledning
Skrevet

I morgen klokken 08:30 begynner jeg igjen i jobb. KJenner jeg grue-gleder meg og har skikkelig sommerfugler i magen...

Gruer meg pga litt prestasjonsangst (er ansatt som det jeg er utdannet til, men har ikke jobbet som det på flere år..) og fordi det blir litt fælt å ikke se jenta mi hele dagen. Men så gleder jeg meg til å komme i aktivitet igjen, møte voksne folk og ha noe positivt å gjøre om dagene=)

dere mååå krysse fingrene for meg jenter=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ååååååååååå.....jeg misunner deg ikke, men masse lykke til! Er så glad for å ha permisjon nå, er jo så deilig ute :o)

Gjest Rebel & frøken ledning
Skrevet

Huff, ja kunne ønske jeg kunne være hjemme i finværet... Men jeg er jo gartner da så skal jobbe masse ute i sola=)

Skrevet

jeg hadde min første arbeidsdag idag... det var faktisk ganske greit... og dagen gikk kjempe fort!

Gjest Rebel & frøken ledning
Skrevet

Åh, håper det går bra altså=)

MEn jeg kjenner jeg gleder meg. Skal jo begynne i ny jobb, og det blir kjekt å få bruke utdannelsen min, og bli kjent med nye folk! Jeg tror jeg kommer til å trives også, har jobbet i samme firma (men på andre siden av landet) før og vet jo hvilke arbeidsoppgaver jeg har der...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...