Gjest Rebel & frøken ledning Skrevet 7. mai 2008 #1 Skrevet 7. mai 2008 I morgen klokken 08:30 begynner jeg igjen i jobb. KJenner jeg grue-gleder meg og har skikkelig sommerfugler i magen... Gruer meg pga litt prestasjonsangst (er ansatt som det jeg er utdannet til, men har ikke jobbet som det på flere år..) og fordi det blir litt fælt å ikke se jenta mi hele dagen. Men så gleder jeg meg til å komme i aktivitet igjen, møte voksne folk og ha noe positivt å gjøre om dagene=) dere mååå krysse fingrene for meg jenter=)
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 7. mai 2008 #2 Skrevet 7. mai 2008 Ååååååååååå.....jeg misunner deg ikke, men masse lykke til! Er så glad for å ha permisjon nå, er jo så deilig ute )
Gjest Rebel & frøken ledning Skrevet 7. mai 2008 #3 Skrevet 7. mai 2008 Huff, ja kunne ønske jeg kunne være hjemme i finværet... Men jeg er jo gartner da så skal jobbe masse ute i sola=)
litakine og Theodor Skrevet 7. mai 2008 #5 Skrevet 7. mai 2008 jeg hadde min første arbeidsdag idag... det var faktisk ganske greit... og dagen gikk kjempe fort!
Gjest Rebel & frøken ledning Skrevet 7. mai 2008 #6 Skrevet 7. mai 2008 Åh, håper det går bra altså=) MEn jeg kjenner jeg gleder meg. Skal jo begynne i ny jobb, og det blir kjekt å få bruke utdannelsen min, og bli kjent med nye folk! Jeg tror jeg kommer til å trives også, har jobbet i samme firma (men på andre siden av landet) før og vet jo hvilke arbeidsoppgaver jeg har der...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå