trillemamma Skrevet 7. mai 2008 #1 Skrevet 7. mai 2008 Er jeg merkelig som irriterer meg over at folk kaller festdrakter fra Sparkjøp for bunad?
Gjest Skrevet 7. mai 2008 #2 Skrevet 7. mai 2008 Nei, det er faktisk stor forskjell Men akkurat her på dib er bunad kortere å skrive.
Gjest Skrevet 7. mai 2008 #3 Skrevet 7. mai 2008 Du har ihvertfall ikke så innmari mye å irritere deg over i livet skjønner jeg... Irriterer meg mer over at barna i Afrika sulter ihjel, mens vi i vesten gasser oss i velferd...
Scorpiogi Skrevet 7. mai 2008 #4 Skrevet 7. mai 2008 jeg irriterer meg ikke over det, men ja bunad er bunad og festdrakt er festdrakt.....
Gjest Skrevet 7. mai 2008 #5 Skrevet 7. mai 2008 Enig i at det er stor forskjell på det ja. Både i kvalitet, utseende og pris. Men gidder ikke irritere meg på uttalen!
trillemamma Skrevet 7. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 7. mai 2008 Man skal konstant gå rundt å tenke på de sultne barna i Afrika, og ikke ofre noe annet en tanke. Misforstå meg rett, jeg liker heller ikke at folk sulter, men hadde jeg kun tenkt på det, da hadde jeg blitt gal.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå