Babyønske �� Skrevet 7. mai 2008 #2 Skrevet 7. mai 2008 Kyskhetstre(Vitex Agnus Castus) og pyridoksin(B6) Fikk gradvis bedre syklus og etter 4 mnd var jeg gravid. Kyskhetstre er klassifisert som legemiddel i Norge og er derfor ikke i fritt salg. Kan hende homeopater kan ha, men jeg bestilte fra Danmark. Kan kanskje innebære en viss risiko hvis det blir stoppet i tollen, men for meg gikk det hvertfall bra begge gangene jeg bestilte. Kan bla kjøpes på www.helsekosten.dk
Gjest Skrevet 7. mai 2008 #3 Skrevet 7. mai 2008 Okaj. Andre tips, som jeg kanskje kan benytte meg av uten å bli kriminell?
meg & to små vampyrer Skrevet 7. mai 2008 #4 Skrevet 7. mai 2008 salviete. Kan drikkes for å bli regelmessig. Om dere prøver kan du drikke den fra dag 8 og frem til eggløsning. Men ikke etter dette.
Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 7. mai 2008 #5 Skrevet 7. mai 2008 Hadde sykluser på opptil 60dager, og ironisk nok for kort lutealfase. Var nok fotsoneterapi som gjorde susen her
Giinaღ Skrevet 7. mai 2008 #6 Skrevet 7. mai 2008 Akupunktur kan hjelpe deg å få normal syklus. Har iallefall hjulpet meg så langt
Meerim Skrevet 8. mai 2008 #7 Skrevet 8. mai 2008 "salviete. Kan drikkes for å bli regelmessig. Om dere prøver kan du drikke den fra dag 8 og frem til eggløsning. Men ikke etter dette. :)" Nå ble jeg jo litt nysgjerrig på hvorfor man ikke skal drikke den etter el.
meg & to små vampyrer Skrevet 8. mai 2008 #8 Skrevet 8. mai 2008 De sier det er fordi den inneholder små mengder thujon. Som da er litt giftig. Så ikke så lurt etter man evt er befrukta. Men visstnok veldig effektivt for å bli det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå