Anonym bruker Skrevet 7. mai 2008 #1 Skrevet 7. mai 2008 Noen som har tips på hvordan jeg skal få jenta mi til å drikke litt vann? Jeg har prøvd alt, men hun nekter :S Hun er litt over 5mnd og jeg har prøvd i nesten 2mnd...
Mamsen og lillegutt Skrevet 7. mai 2008 #2 Skrevet 7. mai 2008 Hei. jeg holdt på å gi opp når mini var 6-7mnd. men vi måtte gi opp å gi fra flaske,så vi lærte han å drikke av tutekopp. For at han skulle lære teknikken tok vi noe godt oppi først. Sånn drikki som de selger på rema o.l. er fra 8mnd. men kan vel ikke skade når ungen er passert 6 mnd. Ikke mye men sånn at han får sugd skikkelig. Etter vi hadde gjort det,så tok vi vann oppi. og nå drikker han for harde livet hver gang han får vann(9mnd) Begynn med aventkoppen,for den har myk tut.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2008 #3 Skrevet 7. mai 2008 Ah! Takk for tips! Skal løpe ut å kjøpe en sånn kopp! Hehe. Tror hun trenger litt mere væske enn bare mme nå når det er så vamt... Har prøvd med eplejuice fra hipp, men ingenting vil ned. Så tygger hun bare på tuten Men skal prøve sånn kopp å se om det blir bedre! HI
atsjo Skrevet 7. mai 2008 #4 Skrevet 7. mai 2008 Gutten min ville heller ikke ha vann ei stund, men så begynte jeg å gi han det til grøtmåltidene og plutselig var det ikke noe problem ellers heller:)
TrøttSomEiStrømpe- Skrevet 7. mai 2008 #5 Skrevet 7. mai 2008 her funka det fint med tåteflaske. skal prøve med tutkopp også
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2008 #6 Skrevet 7. mai 2008 Her i huset tok det litt tid før hun skjønte teknikken med avent koppen (suge ut vannet) men det gikk fint om jeg holdt en vanlig kopp framfor henne. Ikke mye vann som gikk inn men litt var det, og lot henne sitte med koppen i blant - og tilslutt var teknikken der!
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2008 #7 Skrevet 7. mai 2008 tar ikke flaske her i huset så vi gir vann fra ett lite plastkrus, ser ut som en liten kattepus, men drikker gjør han! Så når vi drikker noe vil han også ha litt, Kjempestas :-) Småen er 6 mnd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå