Liss,♥ ♥ T,M,L♥ ♥ Skrevet 7. mai 2008 #1 Skrevet 7. mai 2008 I dag har jeg levert søknad om engangstønaden til NAV, og fikk beskjed om at de pleide og behandle de søknadene ganske så fort, men de kunne ikke si hvor lang tid det tar... Noen av dere som vet det??
Nibba FØDEKLAR :-) Skrevet 7. mai 2008 #2 Skrevet 7. mai 2008 Varierer nok litt frå kontor til kontor, men har lest her at mange har mottatt pengane ca ei veke etter at spøknaden var innlevert. Med meg tok det berre 3-4 dagar :-) Men ei veke-halvanna er ganske vanleg, har eg inntrykk av..
Gjest Skrevet 7. mai 2008 #3 Skrevet 7. mai 2008 Jeg leverte søknaden fredag for litt over 2 uker siden, og da jeg ringte nå på mandag hadde de ikke begynt og sett på den enda. Det synes jeg er for dårlig! Er 29 uker på vei nå.
BabyButterfly<3fødeklar Skrevet 7. mai 2008 #4 Skrevet 7. mai 2008 Jeg bor i Oslo, og for meg tok det rundt 7 (!!!) uker... Men hører at det er store individuelle forskjeller ja. Håper du slipper å vente så lenge
Løvemor m/Oliver08 Skrevet 7. mai 2008 #5 Skrevet 7. mai 2008 Jeg søkte i midten av mars, og fikk pengene i slutten av april..
Lille Luna Skrevet 7. mai 2008 #6 Skrevet 7. mai 2008 Jeg søkte 24 april,men har ikke fått noe på konto enda...
Silvermist med Juli jente Skrevet 7. mai 2008 #7 Skrevet 7. mai 2008 Leverte inn søknaden når jeg var 26 uker. Hadde pengene på konto etter 4 dager. Dette var i kr.sand.
Glederseg:) Har født!! Skrevet 7. mai 2008 #9 Skrevet 7. mai 2008 tok meg en uke fra jeg leverte søknaden så var pengene på kontoen...i oslo..
Liss,♥ ♥ T,M,L♥ ♥ Skrevet 8. mai 2008 Forfatter #10 Skrevet 8. mai 2008 Takk for svar:) Ser det er mange forskjellige erfaringer med det, får bare håpe det går fort for min del å.. Har vært litt treg med å levere inn søknaden ama....
AnneMie Skrevet 8. mai 2008 #11 Skrevet 8. mai 2008 jeg leverte søknaden på en onsdag og på fredag samme uka hadde jeg pengene... dette er i Telemark..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå