Gå til innhold

Noen som vet?? Gravid på minipille...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg fikk for 6 mnd siden en nydelig datter, og begynte på minipillen Cerazette. Nå er jeg gravid igjen, og lurer på om noen vet om den lille i magen kan ha blitt skadet av hormonene i disse pillene? Har tatt de i terapeutiske doser, men har lest litt på nett, og det står at babyen kan bli maskulinisert om det er jente, og femininisert om det er gutt..

Noen som kan berolige meg eller si noe om dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min lege har sagt at dette ikke skal ha noen innvirkning og at det er de som har gått på pilla nesten frem til de fødte (uten at de visste om graviditeten) Ble selv gravid, ikke på minipille men vanlig, og fant ikke ut før jeg var 13 uker på vei med førstemann, var veldig urolig, for hadde hørt at kattunger ble skadet av dette. Men dette gjaldt altså ikke mennesker så ikke vær redd, det går fint. Nevn uroen for legen din neste gang, så beroliger han deg.

Foresten, gratulerer så mye...Har to tette selv og det er kjempeflott, er de beste lekekamerater;)Nå er nr 3 på vei;)

Skrevet

Takk for svar, det hjalp litt.. Skal til legen neste uke. vet ikke engang hvor langt på vei jeg er. Gratulerer du og :)

Skrevet

Jeg er også gravid på Cerazette. Min lege mente at det ikke var noe fare forbundet med det. Jeg er nå 34 uker, og har sett på UL at det er en frisk baby der inne.

Skrevet

Jeg ble også gravid på minipilla, men har aldri hørt at du nevner.. Tror ikke det skal ha noen innvirkning på fosteret.. Bare slapp av, du=)

Skrevet

er det mange som er blitt gravid på cerazette? jeg går på de, og lurer på om jeg er blitt gravid. skal til legen på fredag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...